Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Clio II karter yağ kaçağı sorunu

  1. #1
    Berkant BAŞTÜRK
    Yeni Üye FuNKyX5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    27
    Teşekkür / Beğen

    Clio II karter yağ kaçağı sorunu

     
    motoru komple rektifiye yaptırdım ama karterden yağ kaçağı yapmaya başladı yaptırdığım yere götürdün defalrca en son karter contasını tekrar değiştirdi hala yağ kaçagi var yine götürdüm oturma yapmış dedi yine somunları torkladı daha önce böyle bişey başına gelen varmı arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.

  2. #2

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1.185
    Teşekkür / Beğen
    Usta karterden der de bide sen gir altına bak bakalım sızma nerden yapıyor.Conta değişmiş torklanmışsa sağa sola bi göz gezdirmen lazım.

  3. #3
    lowmann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    28
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Motor toplanırken bi yerlerde conta falan eksik kalmış olabilir...
    Kendinide üye tanıtımları bölümünden tanıtırsan üyelerimizle daha iyi iletişim kuarbilirsin...
    ÜYE TANITIMLARI

    24 aralık izmir buluşması...
    http://www.renaultfanclub.com/bulusm...bulusmasi.html

  4. #4
    Berkant BAŞTÜRK
    Yeni Üye FuNKyX5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    27
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı funkyx5 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta karterden der de bide sen gir altına bak bakalım sızma nerden yapıyor.conta değişmiş torklanmışsa sağa sola bi göz gezdirmen lazım.


    hocam aracin altindan genelde çikmiyorum bu olay olduğundan beri lifte kaldiript baktim kaç kez am yk hiç bişey gözükmüyo herşey normal karterin alt bloğa bağlandiği noktadan terleme şeklinde yağ kaçaği oluyo ama yağ miktarinda falan eksilme yok
    Konu GoKaLp tarafından (21.Aralık.2011 Saat 10:20 ) değiştirilmiştir.
    VATAN 52 MEKAN 35 VONALI

  5. #5
    Berkant BAŞTÜRK
    Yeni Üye FuNKyX5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    27
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı army Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta karterden der de bide sen gir altına bak bakalım sızma nerden yapıyor.conta değişmiş torklanmışsa sağa sola bi göz gezdirmen lazım.



    eksik herhangi bi parçada yok tekrar komple baktirttim ama hala ayni tanimlama hatirlatmasi için teşekkür ederim
    Konu GoKaLp tarafından (21.Aralık.2011 Saat 10:21 ) değiştirilmiştir.
    VATAN 52 MEKAN 35 VONALI

  6. #6
    RenaultSporT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    1.059
    Teşekkür / Beğen
    sanzıman yagı olmasın
    birde tam ne tarftan kaynaklı
    sanzımanla motor arasından mı geliyor

  7. #7
    Berkant BAŞTÜRK
    Yeni Üye FuNKyX5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    27
    Teşekkür / Beğen
    yok şanzimandan değil şanziman körüğünden hafif bi terleme var ama o değil tam karterin motora birleştiği yerde somun başlarinda damla damla yağlar oluyo
    Konu GoKaLp tarafından (21.Aralık.2011 Saat 10:21 ) değiştirilmiştir.
    VATAN 52 MEKAN 35 VONALI

  8. #8
    Ersin ŞENTÜRK
    ICON Solenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    32
    Mesajlar
    6.394
    Teşekkür / Beğen
     
    Krank keçesini kontrol ettirin.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •