Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 43 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Modifiye egzoz ceza yemeden nasıl kullanılır?

  1. #11
    B A Ş K A N
    ApSUVai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    17.876
    Teşekkür / Beğen
     
    3500 den sonra çok bağarıyo genelde rampa başında fazla bişi olmaz
    Konu ApSUVai tarafından (26.Ekim.2010 Saat 14:59 ) değiştirilmiştir.

  2. #12
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.418
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı *istanbullu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya rampanın başındaysa nolcak halil abi elle iterek götürür
    Rolantide çıkacak rampayı başka çaresi yok ya da Allah ne verdiyse basacak gaza polislere öpücük dağıtacak...

    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  3. #13
    ApSUVai
    Guest
    Dedıgım gıbı vanalı sıstem yapın rahat edın 250 Tl ıcerden kumandalı vanalı sıstem yapılıyor cok rahat sesıde ıstedıgınız sevıye ayarlayabılıyorsunuz

  4. #14
    onur2ran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Kerem sen egzoz işini boşver.Açık hava filtresi taktır.Onun sesi yeter sana,napacan bu yaştan sonra gürültüyü.

  5. #15
    onur2ran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ygt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kerem abi bu polis meselesi tamamen şansına kalmış
    benim araçta ekzoz yok sadece kafa var ama kaç kere polis çevirdi boşa
    al gaz bas dedi yani ekzoz olsa banko bağlıycaklaradı ama uğur emmide baya ekzozla gezdi
    hiçbir sıkıntı yaşamadı en son sıkıldığı ve muayneye gideceği için söktü
    Uğurun egzozu Alihan aldı,ama kayıp ortalarda yok.Taktırdımı ki.

  6. #16

    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    18
    Teşekkür / Beğen
    karayollarından bi belge alıp rahatca gezeblıyosun ama her ılde vermıyolarmıs diye bılıyorum bi arkadasımda 36kasa 323ci vardı onda vardı bısey demıyolardı evrak var dıcek bıseylerı yok yanı oda kalıtelı bılmem kac belgesı olan eksozlara verılıyomus galıba dizelci oldugum icin pek fazla üstüne düsmedim ama ögreneyim en kısa zamanda...

  7. #17
    symbolic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    28
    Mesajlar
    16
    Teşekkür / Beğen
    hiç egsozla riske girmek istemiosan tak bitane hava filtresi yeter
    egsozla bağlannca araba yatıo sonra git egsozu söktr sonra muayneye gir fln filan
    bi sürü iş astarı yüzünden pahalıya gelir ama bnm olsa bnznli bi arabam hiç acımadan takardım silencerli bitane..
    hayat bizi61kenara

  8. #18

    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    557
    Teşekkür / Beğen
    Abi Bende Silencerli Var Gezerken Söküyorum İnletiyor alarm VS Hepsi Ötüyor Ama Uzun Yola Giderken Silencer Takıyourm Miiss Gibi Sessizlik Polis Vs De gördüm Bu Şekilde Abarth Egsoz İle 3000 Deviri Geçmedin mi Ötmüyor en Azından Benim Araçta Öyle Ya Vanalı Yaptır Abi Yada Silencerli Uğraşma

  9. #19
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    27
    Mesajlar
    907
    Teşekkür / Beğen
    Ekzoz takma sıkıntı yaşama en güzel felsefe.Gece gece ses yapanların arkasından çok sövüyorum hastası olan var yaşlısı var uyuyanı var.Kendi keyfimizi değil çevremizide düşünmeliyiz bu kadar bencil davranmayınız

  10. #20
    Agop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen
     
    varex dıye bır marka var google a yaz gorursun ne demek ıstedıgımı bu lınkte vıdeosu var mutlaka ızle
    Konu Agop tarafından (26.Ekim.2010 Saat 23:34 ) değiştirilmiştir.
    Pascal Nouma Efsanesi Hiç Bitmeyecek




Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •