Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 37 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 hp Teknik Özellikler

  1. #11
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    31.331
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı drmgedikbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar eşimin de arabayı kullanmaya başlaması gerekeceğinden dolayı 1,2 tce edcye geçeceğim. yakıt durumu nedir? uzun yolda 108 ile sabitleyip giderim genelde kaç yakarım tahmini?
    İstanbul trafiğinde soğuk hava şartlarında eşimin kullanım tarzıyla eco mod kapalıyken Captur 8.2 ortalama ile geziyor, daha ne olsun Mete...
    Uzun yolda yazdığın hızlarda 5.5 lt ortalama yakalarsın...

  2. #12
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    748
    Teşekkür / Beğen
    Valla abi bugün sürdüm merzifondan çoruma kadar. Öncelikle demeliyim ki hızlanması çok daha tatlı ve icon donanımda koltuk bile farklı.

    Ama aklıma takılan bir konu da şu; sitede 2 farklı fiyat var 63400 ve 67400 indirimi 67 üzerinden yapıyolar. Belki ben nakit alacam :-)

  3. #13
    ahmetyılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2014
    Yaş
    48
    Mesajlar
    98
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı drmgedikbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar eşimin de arabayı kullanmaya başlaması gerekeceğinden dolayı 1,2 tce edcye geçeceğim. yakıt durumu nedir? uzun yolda 108 ile sabitleyip giderim genelde kaç yakarım tahmini?
    Eco modda şehiriçi 5.8 değerine ulaştım. Uzun yolda 5 litrenin altına düşer. Bu da günümüz Benzin fiyatlarına göre Kilometrede şehiriçi/dışı karışık 26 kuruş yapar.

    Yakıt açısından bence son derece olumlu...

  4. #14
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    31.331
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı drmgedikbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla abi bugün sürdüm merzifondan çoruma kadar. Öncelikle demeliyim ki hızlanması çok daha tatlı ve icon donanımda koltuk bile farklı.

    Ama aklıma takılan bir konu da şu; sitede 2 farklı fiyat var 63400 ve 67400 indirimi 67 üzerinden yapıyolar. Belki ben nakit alacam :-)
    Mesajını yeni gördüm kardeşim, inanları arayıp fiyat al istersen...

  5. #15
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    748
    Teşekkür / Beğen
    2 3 bayiye sordum 61300 dediler. Bi de burda ki bayide touch plus megane dci edc vardı 64dediler ona karar verdim gibi abi

  6. #16

    Üyelik tarihi
    Eylül.2014
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5
    Teşekkür / Beğen
    arkadaş nasıl ulaştın bu 5,8 değerine araç kaç km de nasıl kullanıyorsun? Benim araç 8,7 nin altına düşmedi, eco mod sürekli açık araç 3100 km oldu düşecekse ne zaman düşer şunu bi anlatın ???

  7. #17
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    748
    Teşekkür / Beğen
    Valla beb uzun yolda 6yı gördüm tokata giderken 6.7 oldu. Samsundan amasyaya dönüşte 7.4 oldu ama daha da aşağı inmedş daha 700kmde :-) ama şehir içi ilk 100 kmde 9.5di :-(

  8. #18
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2014
    Yaş
    39
    Mesajlar
    300
    Teşekkür / Beğen
    Birsey merak ediyorum.. Capturlar da perde hava yastiklari var mi..??
    Renault Megane III GT Line 1.5 dCi 110 hp EDC Navpack

  9. #19
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    748
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı c@n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birsey merak ediyorum.. Capturlar da perde hava yastiklari var mi..??

    Yok hocam 4 hava yastığı var ön ve yanlar diye biliyorum

  10. #20
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    31.331
    Teşekkür / Beğen
     
    4 airbag var...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •