Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Lastik Ebatları ve Markaları

  1. #1
    Zafer09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2019
    Yaş
    26
    Mesajlar
    6
    Teşekkür / Beğen

    Lastik Ebatları ve Markaları

     
    Arkadaşlar lastik kullanımı konusunda degerlendirdiginiz lastikler nedir. Hangisinden iyi sonuc kötü aonuç aldınız. Benim ebatlar 205 55 r17 kışlık aldım riken marka tutuş konusu yumuşaklıgı cok ideal kayma yaşamıyorun karda fiyat olarak makul yaz lastigi ne alınabilir ve 205 yerine 215 55 r17 lastik kullanan varmı. Problem yaratıyormu araç cok geniş yüksek duruyor lastikler altında minik kalıyor 215 taksak tabanı genişlicek 1cm kadar sizce nasıl Fluence icon 2015

  2. #2
    Taner.r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2018
    Yaş
    34
    Mesajlar
    116
    Teşekkür / Beğen
    Bu işte artık standart olmuş ebatlar var.

    195/65 R15
    205/55 R16
    225/45 R17
    235/40 R18

    Bu ebatlara ok veriyorsa renault bunlardan kullanın. Üretim adetleri sebebiyle fiyatları çok daha uygun olur.

  3. #3
    Ahmetaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2018
    Yaş
    23
    Mesajlar
    161
    Teşekkür / Beğen
    Benim araçta kışlık maxxis 225 55 r17 aracın lastikleri dolu dolu oturuyor yola tutunmasından da memnunum ayrıca, yazlıklar 225 50 r17 dunlop fm800 onlarda çok güzel oturuyor sadece taban geniş olmasından kaynaklı biraz bi yakıt artılı var ilk gelen ebada oranla

  4. #4
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.016
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Ahmetaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim araçta kışlık maxxis 225 55 r17 aracın lastikleri dolu dolu oturuyor yola tutunmasından da memnunum ayrıca, yazlıklar 225 50 r17 dunlop fm800 onlarda çok güzel oturuyor sadece taban geniş olmasından kaynaklı biraz bi yakıt artılı var ilk gelen ebada oranla
    Bende 205 var 225 de sürtme vs sorun oluyor mu? Olmuyorsa ben de bir dahaki set için 225 bakayım.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  5. #5
    Ahmetaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2018
    Yaş
    23
    Mesajlar
    161
    Teşekkür / Beğen
    Şöyle söyliyim 225 50 r17 yazlıklar çok güzel oturuyot araca hiçbir sürtme yok ve görüntüde güzel, şu an üzerinde 225 55 r17 kışlık var onlarda bile sürtme yok fakarit çok çok kaba duruyor arkalarda felan bi parmaklık boşluk kaldı ama yazlık 225 50 r17 çok güzel oturuyor araca, imkanım olduğunda fotoğraf yüklemeye çalışırım

  6. #6
    Zafer09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2019
    Yaş
    26
    Mesajlar
    6
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Ahmetaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyliyim 225 50 r17 yazlıklar çok güzel oturuyot araca hiçbir sürtme yok ve görüntüde güzel, şu an üzerinde 225 55 r17 kışlık var onlarda bile sürtme yok fakarit çok çok kaba duruyor arkalarda felan bi parmaklık boşluk kaldı ama yazlık 225 50 r17 çok güzel oturuyor araca, imkanım olduğunda fotoğraf yüklemeye çalışırım
    205 olan lastikte 55 yükseklik le 225 olan lastikte 55 yükseklik aynı olmuyor %55i 225in o şekilde hesaplanıyormuş yani 225 lastik alırsanız 50 almanız yüksekligi daha makul olur yükseklik 205e 55 teki gibi olur veya 225 yakıt sarfiyatı arttırıyorsa 215 55 r17 veya 215 50 r17 olabilir

  7. #7
    Ahmetaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2018
    Yaş
    23
    Mesajlar
    161
    Teşekkür / Beğen
     
    225 in yol tutuşundan çok memnunun yakıtı aşırı etkilemiyor böyle iyi cidden evet 55 yanak büyük 225 e zaten ama kışlıklarda iyi oldu çukur felan süspansiyon için, yazkıklar zaten 225 50 r17 ideal olan o yüzden sıkıntı yok

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •