Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: *İstanbullu

Arama: Arama işlemi Toplam 0,06 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    9
    Görüntüleme
    767

    6 ilerilerde var hocam geri geri dik rampadada...

    6 ilerilerde var hocam geri geri dik rampadada kafa sallama yapıyor ve baskı kokusu geliyor panik yapmanıza gerek yok 6 ilerileri yapamamışlar
  2. Cevap
    18
    Görüntüleme
    2.314

    110 luk şehir içi 5,3 ortalama ile geziyorum...

    110 luk şehir içi 5,3 ortalama ile geziyorum saatin kadranda olması dışında şikayetim yok
  3. Cevap
    30
    Görüntüleme
    5.712

    arac 6 ay oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım ok gibi...

    arac 6 ay oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım ok gibi Rabbim nazardan saklasın
  4. benim arabda hiç bi sorun yok bu sorun boş...

    benim arabda hiç bi sorun yok bu sorun boş modellerdemi geliyor anlamadım
  5. Cevap
    30
    Görüntüleme
    5.712

    araç saat gibi 2 ay oldu maşallah tık yok ...

    araç saat gibi 2 ay oldu maşallah tık yok

    Amin abicim teşekkür ederim


    amcanın neyine cam tavan :D yazın karartması yetersiz kalırsa cam filmi çekilebilir sorun değil yani :D
  6. emeğinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma...

    emeğinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma olmuş.kıskanmadım değil :D
  7. Cevap
    30
    Görüntüleme
    5.712

    evet bi sustalı bi normal veriyorlar ben normali...

    evet bi sustalı bi normal veriyorlar ben normali kullanıyorum sustalı bozulmasın diye :D
  8. Cevap
    6
    Görüntüleme
    1.066

    off tam zamanında almışım :D

    off tam zamanında almışım :D
  9. Cevap
    30
    Görüntüleme
    5.712

    malesef yok ama rahatsız etmiyor karatması çok...

    malesef yok ama rahatsız etmiyor karatması çok iyi



    gelicem gelicem merak etme abim :)



    sağol Allah razı olsun
  10. Cevap
    30
    Görüntüleme
    5.712

    New kangoo cam tavan 110 hp

    Maşallahı eksik etmeyin 12 3


    http://i.hizliresim.com/zrmr3Y.jpg

    http://i.hizliresim.com/GovoB2.jpg

    http://i.hizliresim.com/yLPLEL.jpg

    http://i.hizliresim.com/3Y9Y7A.jpg
  11. Cevap
    12
    Görüntüleme
    2.112

    110 luğu kaça anlaştınız ?

    110 luğu kaça anlaştınız ?
  12. Cevap
    1
    Görüntüleme
    317

    2009 Kangoo multix Extreme

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-renault-tertemiz-2009-kangoo-multix-bakmadan-gecme-238831616/detay?newSearchMode=withStandardMode&hideSearchFilter=false
  13. Cevap
    18
    Görüntüleme
    4.954

    Güle güle kullanın

    Güle güle kullanın
  14. Cevap
    22
    Görüntüleme
    4.546

    fena değil

    fena değil
  15. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    teşekkür ederim qw

    teşekkür ederim qw
  16. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    Bitirip gelicem Allahın izniyle qw

    Bitirip gelicem Allahın izniyle qw
  17. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    sağolun çok teşekkür ederim qw

    sağolun çok teşekkür ederim qw
  18. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    cezam neyse çekicem abi ama inanki vaktim çok...

    cezam neyse çekicem abi ama inanki vaktim çok dardı qw
  19. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    Sağolun darısı bot bağlamayanlara :D

    Sağolun darısı bot bağlamayanlara :D
  20. Konu: İstanbullu

    Son yazan *İstanbullu
    Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.736

    İstanbullu

    Herkese selamlar.Askerde olduğumdan mütevellit yazamaz oldum buralara.Ankarada Jandarma Sosyal Tesislerde garsonluk yapıyorum.Şafak atarsa 125 diyorum 12 312 3 az kaldı Allahın izniyle bitirip...
  21. Cevap
    73
    Görüntüleme
    14.033

    geçmiş olsun üzücü durum 30 000 bakımını bedavaya...

    geçmiş olsun üzücü durum 30 000 bakımını bedavaya getirmeye bakın derim
  22. Cevap
    13
    Görüntüleme
    4.270

    Eline sağlık abim

    Eline sağlık abim
  23. ateş ediyor

    ateş ediyor
  24. Cevap
    42
    Görüntüleme
    14.516

    yedek parçacıda bunun ismin isöylemekte zor olur...

    yedek parçacıda bunun ismin isöylemekte zor olur :D :D
  25. Cevap
    24
    Görüntüleme
    4.480

    Maşallah nazar değmesin

    Maşallah nazar değmesin
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4