Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: *Danube

Arama: Arama işlemi Toplam 0,04 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    39
    Görüntüleme
    4.249

    Hayırlısı olsun kardeşim, biz bir taraflarımızı...

    Hayırlısı olsun kardeşim, biz bir taraflarımızı yırtarken twingolar için kimse yüzüne bakmıyordu şimdi herkes de bir twingo sevdalısı ıslık

    bu arada madem twingolar çoğalıyor geçen yaz izmir'de...
  2. Konu: Yeni Twingomuz...

    Son yazan *Danube
    Cevap
    30
    Görüntüleme
    3.956

    Vay vay vay :) Biri twingo mu dedi qw Hayırlı...

    Vay vay vay :) Biri twingo mu dedi qw
    Hayırlı olsun :eyv
  3. Cevap
    13
    Görüntüleme
    1.871

    Mutlu yıllar abim, seni seviyoruz birthday

    Mutlu yıllar abim, seni seviyoruz birthday
  4. Cevap
    18
    Görüntüleme
    2.757

    Ben de sana yardımcı olurum Mehmet, bizim yazlık...

    Ben de sana yardımcı olurum Mehmet, bizim yazlık inşaatçı tanıdığımız çok kişi var :eyv
  5. Cevap
    14
    Görüntüleme
    6.073

    Yazının orijinalini koysaydın daha anlaşılır...

    Yazının orijinalini koysaydın daha anlaşılır olurdu kardeşim. translate Çeviri bütün yazıyı darmadağın etmiş.
  6. Cevap
    5
    Görüntüleme
    635

    İNSAN olarak her türlü kuralı layıkıyla yerine...

    İNSAN olarak her türlü kuralı layıkıyla yerine getirmeli ve bilmeliyiz, bir şeyin öncelikli olması için ölüm kalım içermesi gerekmiyor :)
    Biz trafiğin en yoğun olduğu istanbul'da yaşayanlar için...
  7. Cevap
    15
    Görüntüleme
    3.686

    CNG projesi gibi ise, Yani proje onaylandıktan...

    CNG projesi gibi ise, Yani proje onaylandıktan sonra tesisatta değişiklik yapıldığı görülürse problem olabilir. ama LPG projeleri bildiğim kadarıyla sadece ruhsata işletmek için kontrol ediliyor....
  8. Cevap
    4
    Görüntüleme
    729

    Aynı konuyu buraya da açmışsınız ->...

    Aynı konuyu buraya da açmışsınız -> http://www.renaultfanclub.com/renault-fan-club-sohbet-muhabbet/83485-ne-amacla-yapilmis-taktim-kafaya-bulamadim.html
  9. Cevap
    7
    Görüntüleme
    959

    Benim symbolde yok böyle bir çukur. belki sizin...

    Benim symbolde yok böyle bir çukur. belki sizin seriye özel bir şey olabilir.
  10. Cevap
    5
    Görüntüleme
    635

    Çok güzel, özellikle bayanların park edemedikleri...

    Çok güzel, özellikle bayanların park edemedikleri için yolun ortasında bıraktığı araçlardan yavaş yavaş kurutuluruz.. park etmeyi öğrensinler yahu :))
  11. Konu: Kaza

    Son yazan *Danube
    Cevap
    23
    Görüntüleme
    2.609

    Daha ucuza yaptırabiliyorsan tabi ki getir ben...

    Daha ucuza yaptırabiliyorsan tabi ki getir ben yaptırayım de. adam gider 300-500 derler gelip senden istemesin o parayı.
  12. Sabit Konu
    Bir çok araç symbole göre daha iyi olabilir,...

    Bir çok araç symbole göre daha iyi olabilir, burada symbol için konuşuyoruz, yukarıda da bahsettiğim gibi bu araç sırf ekonomik olsun diye üretiliyor. Kalitesiz olduğunu zaten herkes biliyor. Ayrıca...
  13. Sabit Konu
    Genel olarak herkes kendi aracının donanımına...

    Genel olarak herkes kendi aracının donanımına göre yorum yapmış. Kiminiz yol bilgisayarı yok derken kimi arka camlar otomatik değil demiş vs. Genel olarak aracın iyi yada kötü yönleri aynı aslında....
  14. Cevap
    50
    Görüntüleme
    5.969

    Mantıklı bir düşünce olmamış kardeşim. Aracını...

    Mantıklı bir düşünce olmamış kardeşim. Aracını benim gibi orjnal kullanan ve seven kişilerin "EMEK" dediğin kişiselleştirmeyi yapmadığı için, "haketmez" gibi bir sonuç çıkmış.
    Ayın aracı yarışması...
  15. Konu: kaza

    Son yazan *Danube
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    694

    Öncelikle geçmiş olsun, Kasko varsa sıkıntı olmaz...

    Öncelikle geçmiş olsun, Kasko varsa sıkıntı olmaz her türlü kaskodan alırsınız, ama trafik sigortası da kaskoyu bozmadan bu durumda devreye girebilir. Çünkü araç park halinde ve ALKOLLÜ SÜRÜCÜLER...
  16. Konu: Kaza

    Son yazan *Danube
    Cevap
    23
    Görüntüleme
    2.609

    Geçmiş olsun, Tahmin etmek zor, bazen avuçiçi...

    Geçmiş olsun, Tahmin etmek zor, bazen avuçiçi kadar yere bile 150tl gibi rakamlar istiyorlar. Servislik iş değil, dışarıda daha uygun yaptırırlır. bir kaportacıya göster bence.
  17. Cevap
    40
    Görüntüleme
    10.352

    zaten ne hikmetse hepsi aynı anda üye olmuş ve...

    zaten ne hikmetse hepsi aynı anda üye olmuş ve ilk mesajları bu konuya, hem de gizli linkli :)) :))
  18. Cevap
    19
    Görüntüleme
    7.820

    Teşekkürler :eyv

    Teşekkürler :eyv
  19. Cevap
    4
    Görüntüleme
    1.387

    Araçlar uzun yıllar kullanılması için...

    Araçlar uzun yıllar kullanılması için üretiliyorlar, bakımları tam olduktan sonra hiç bir sorun olmaz.
    Yeğenim 94 model golf ile Her yaz Almanyadan gelip gidiyor daha tık demedi :)
  20. Cevap
    50
    Görüntüleme
    5.969

    Emeği olan?

    Emeği olan?
  21. Konu: 38yf519

    Son yazan *Danube
    Cevap
    26
    Görüntüleme
    3.439

    "Hakkı Tam Makina Teknikeri" oluyor Gökhancım :)

    "Hakkı Tam Makina Teknikeri" oluyor Gökhancım :)
  22. Cevap
    50
    Görüntüleme
    5.969

    üstten 2. resmi dün çektim Gökhan :))

    üstten 2. resmi dün çektim Gökhan :))
  23. Cevap
    7
    Görüntüleme
    1.921

    Aile RS'i symbol. Bak bu iyi olurdu he :)) ...

    Aile RS'i symbol. Bak bu iyi olurdu he :))

    Yalnız Captur RS'de 4 kapı :)
  24. Cevap
    50
    Görüntüleme
    5.969

    hahahah, yok be, uzun zamandır katılmamıştım...

    hahahah, yok be, uzun zamandır katılmamıştım baktım buralar hep dutluk olmuş, dedim bende gireyim araya :eyv
    Hepimiz kardeşiz :)
  25. Cevap
    50
    Görüntüleme
    5.969

    Nick: Danube Ad Soyad: Yusuf Akdoğan Yaş:...

    Nick: Danube

    Ad Soyad: Yusuf Akdoğan

    Yaş: 34

    Şehir: İstanbul

    Araç: Renault Symbol 1.5 dCi Gök Gri.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4