Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: 16_MEGANE_16

Arama: Arama işlemi Toplam 0,03 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    20
    Görüntüleme
    2.594

    güle güle kullan mahallemin delikanlısı :D

    güle güle kullan mahallemin delikanlısı :D
  2. Cevap
    14
    Görüntüleme
    2.877

    maşallah Allah kaza vermesin kazasız belasız...

    maşallah Allah kaza vermesin kazasız belasız dönün inşallah.
  3. Cevap
    10
    Görüntüleme
    2.340

    maşallah Allah kaza bela vermesin.

    maşallah Allah kaza bela vermesin.
  4. Cevap
    33
    Görüntüleme
    5.226

    bununla geçmiş olsun Allah can sağlığı versin.

    bununla geçmiş olsun Allah can sağlığı versin.
  5. Konu: Far sorunu

    Son yazan 16_MEGANE_16
    Cevap
    4
    Görüntüleme
    1.085

    tahinimce far sensör sorunu var sensör kablosu...

    tahinimce far sensör sorunu var sensör kablosu çıkartıldığı zamanda aynı arızayı veriyor dikiz aynasının kapaklarının arkasında yağmur ve far sensörü var onun kablolarını kontrol etmeni öneririm....
  6. Cevap
    27
    Görüntüleme
    11.143

    ersun benim iki megane II aracımda kendini...

    ersun benim iki megane II aracımda kendini kapatıp açıyor özellikle yüksek güç istediğim zaman. daha öncesinde sıfır dacia sandero almıştım ondada öyleydi güç isteyince devreden çıkıyor senin araç...
  7. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.730

    Ersun on numara olmuş ama bende tam tersi...

    Ersun on numara olmuş ama bende tam tersi yapıyorum arabalarımın hiçbirinde plaka aydınlatması yok gece yapıştırırken ceza gelmesin diye söktüm. :D
  8. Cevap
    29
    Görüntüleme
    4.127

    hadi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.

    hadi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
  9. Cevap
    25
    Görüntüleme
    3.907

    kardeşim hayırlı olsun güle güle kirlensin...

    kardeşim hayırlı olsun güle güle kirlensin inşallah. aracına sağlık.
  10. Cevap
    18
    Görüntüleme
    5.503

    Şenol merhaba sunroof ile ilgili sıkıntı bademler...

    Şenol merhaba sunroof ile ilgili sıkıntı bademler değişince ortadan kalkacaktır yani baktığın ilan doğru. sabitleyiciyle ilgili bir fikrim daha var.sabitleyici debriyaj a frene basmadan devreden...
  11. Cevap
    34
    Görüntüleme
    7.708

    Katılımcı arkadaşlara başarılar. Ben hiç...

    Katılımcı arkadaşlara başarılar. Ben hiç beklemiyordum ama çıktı :D çıkmaz demeyin deneyin :) :eyv
  12. Cevap
    12
    Görüntüleme
    3.378

    Tamamdır abim. :D

    Tamamdır abim. :D
  13. Cevap
    12
    Görüntüleme
    3.378

    Hepinize çok teşekkür ederim dahada iyilerine...

    Hepinize çok teşekkür ederim dahada iyilerine inşallah. :)
  14. Cevap
    23
    Görüntüleme
    4.818

    http://i.hizliresim.com/VpR6yR.jpg...

    http://i.hizliresim.com/VpR6yR.jpg
    http://i.hizliresim.com/oQl9zq.jpg
    http://i.hizliresim.com/BXg49G.jpg
    http://i.hizliresim.com/lYR9zp.jpg
    http://i.hizliresim.com/ZNRJ1z.jpg

    16_MEGANE_16...
  15. Sabit Konu
    ben iki aracıma işlemi yaptım başarılı oldu ama...

    ben iki aracıma işlemi yaptım başarılı oldu ama kısa süre sonra biri yine eski kıvama geldi tahminim biri basık olduğu içindir.çünki öteki aracımda sıkıntı yok.
  16. Cevap
    4
    Görüntüleme
    1.462

    Sağlam araba kardeşim izleyin...

    1.05 dk dan sonrasını izleyin yok böyle birşey.

    https://www.youtube.com/watch?v=IVso1vE6Zts
  17. Cevap
    7
    Görüntüleme
    1.744

    araç stop haldeyken araçtaki kilit düğmesine...

    araç stop haldeyken araçtaki kilit düğmesine basılı tut dıt dıt şeklinde ses gelecek :D bu şekilde hallediyorum ben.megane2 sanırım aracın.
  18. Cevap
    54
    Görüntüleme
    24.893

    Tayfun kardeşim hayırlı olsun bende müsait olunca...

    Tayfun kardeşim hayırlı olsun bende müsait olunca yapıcam ama iş güçten vakit yok.
  19. Cevap
    119
    Görüntüleme
    29.824

    Sabit Konu
    oldu o iş..

    oldu o iş..
  20. Cevap
    119
    Görüntüleme
    29.824

    Sabit Konu
    http://i.hizliresim.com/x008rW.jpg...

    http://i.hizliresim.com/x008rW.jpg
    http://i.hizliresim.com/K4pD9Q.jpg
    http://i.hizliresim.com/xJVXWB.jpg
    http://i.hizliresim.com/wOrka5.jpg
    http://i.hizliresim.com/wzGgyD.jpg5...
  21. Cevap
    50
    Görüntüleme
    7.343

    on numara 5 yıldız değerler çok başarılı...

    on numara 5 yıldız değerler çok başarılı kıskandım valla :D Allah nazarlardan saklasın.
  22. Cevap
    6
    Görüntüleme
    1.462

    tam bir 11 flash hastası olarak söylüyorum yok...

    tam bir 11 flash hastası olarak söylüyorum yok böyle bir zevk 9 ve 11 başka bir dünya hala gözlerimde flash var.
  23. Konu: Renault 11 Txe

    Son yazan 16_MEGANE_16
    Cevap
    10
    Görüntüleme
    2.268

    maşallahı var yaşına göre diri bir araç.

    maşallahı var yaşına göre diri bir araç.
  24. Cevap
    25
    Görüntüleme
    4.847

    Siyahta güzel olmuş. Eskilerden bir abim megane...

    Siyahta güzel olmuş. Eskilerden bir abim megane II Rs e komple karbon uygulamıştı çok güzel olmuştu. paylaşım ve fikirler için ellerinize sağlık. En öncelikli projelerimden.
  25. Cevap
    13
    Görüntüleme
    5.385

    ya hangi modellerde var ve hangilerinde yok...

    ya hangi modellerde var ve hangilerinde yok bunlar mesela benim arabaların 2 sindede vardı
Toplam 238 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 10 Sayfadan 1 2 3 4