Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: alfredo

Arama: Arama işlemi Toplam 0,00 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Stop ederken titreme

    Son yazan alfredo
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    528

    Bi nevi geri tepki yani :) Çok teşekkür ederim...

    Bi nevi geri tepki yani :) Çok teşekkür ederim daha dikkatli olmaya çalışıcam :)


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  2. Konu: Stop ederken titreme

    Son yazan alfredo
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    528

    Stop ederken titreme

    Merhabalar, birkaç gündür aracı stop ederken motor titreyerek stop ediyor sanki arac viteste kalmışda kendi kendine stop etmiş gibi. Stop ettikten sonra tekrar çalıştırıyorum yine titreyerek start...
  3. Cevap
    30
    Görüntüleme
    35.090

    Motor yağlamayı keser ama pistonlar araç hareket...

    Motor yağlamayı keser ama pistonlar araç hareket ettiğinden dolayı çalışmaya devam eder. Bu da motora zarar verir


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  4. Cevap
    8
    Görüntüleme
    669

    Yanlış değilsem bu video: ...

    Yanlış değilsem bu video:
    https://youtu.be/8Vj9avZxuwI
    Veya Koçtaş tarzı yerlerde satılan buğu önleyici sprey var. Bulursam resmini atarım. O da bir kaç günlük çözüm sağlıyor


    Tapatalk...
  5. Cevap
    4
    Görüntüleme
    458

    Avrupa yakasında oturuyorum. Yer önerebilirsiniz...

    Avrupa yakasında oturuyorum. Yer önerebilirsiniz sevinirim. Peki marka olarak hangisini önerirsiniz? Jbl de öneren var Pioneer de


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  6. Cevap
    4
    Görüntüleme
    458

    Fluence için ses sistemi

    Merhaba çok fazla konu var ama bunlar hakkında hiçbir bilgim yok. Tek istediğim kaliteli müzik dinleyebilmek ve aracın orijinal teybine karışmamak. Aracım 2016 model icon ama içinde twitter bile yok....
  7. Cevap
    36
    Görüntüleme
    4.577

    Merhaba bu direksiyon sıkıntısı bende de mevcut....

    Merhaba bu direksiyon sıkıntısı bende de mevcut. 2 gün önce servise gittim kademeli olarak takıldığını anlattım. Yaklaşık 1 ay önce yaptırdığım rot ayarı sonrasında da direksiyonun dönüş çapı azaldı....
  8. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1.888

    Kesinlikle doğru. Bende de 2016 Fluence var,...

    Kesinlikle doğru. Bende de 2016 Fluence var, sıkıntılılar birebir aynı. Bunu orijinal servisine anlatmaya çalıştım. Sonuç olarak şanzıman beynini değiştirdiler. Hiçbir fark yok


    Tapatalk...
  9. Cevap
    6
    Görüntüleme
    609

    Merhaba ben sisteme talibim ama aracın orijinal...

    Merhaba ben sisteme talibim ama aracın orijinal teybine bağlarsam sıkıntı olur mu acaba? Bi bilginiz var mi? 16 Icon fluence


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  10. Cevap
    6
    Görüntüleme
    446

    Aynen yakıt kesicisi olabilir. İptali için örnek...

    Aynen yakıt kesicisi olabilir. İptali için örnek şöyle bi video var:

    https://youtu.be/7eCUc26GGVY


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  11. Konu: Esp Kapatma .

    Son yazan alfredo
    Cevap
    15
    Görüntüleme
    42.471

    Direksiyonun sol arkasında aşağıda iki tane tuş...

    Direksiyonun sol arkasında aşağıda iki tane tuş var. Soldaki asr, sağdaki park sensörü olması lazım.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  12. Konu: CLio 4 Asr Esp kapama

    Son yazan alfredo
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    772

    Aslında expertize aracı götürdüğünde motor...

    Aslında expertize aracı götürdüğünde motor durumuna bakmak için makineye aracı çıkartıp absyi espyi falan kapatıyorlar ama nedense nasıl yaptıklarını paylaşmıyorlar. Tanıdık exper falan varsa onlara...
  13. Konu: Merhaba

    Son yazan alfredo
    Cevap
    9
    Görüntüleme
    480

    Çok teşekkür ederim, sağolun :) Tapatalk...

    Çok teşekkür ederim, sağolun :)


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  14. Cevap
    10
    Görüntüleme
    536

    Boyum 1.95 civarı. Fluence kullanıyorum, tavsiye...

    Boyum 1.95 civarı. Fluence kullanıyorum, tavsiye ederim. Boy konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım. Hatta aracı yakın kullanıyorum. Arka koltuğa da insanlar oturabiliyor :)


    Tapatalk kullanarak...
  15. Konu: Merhaba

    Son yazan alfredo
    Cevap
    9
    Görüntüleme
    480

    Merhaba

    Merhaba, foruma üyeydim ancak bende tanıtım kısmını yeni gördüm. Adım Fırat İstanbul’da öğrenciyim. Aracım 2016 1.5 dci Fluence Icon. Uzun süredir takip ediyordum fakat artık bende üyenizim :)

    ...
  16. Konu: Direksiyon takılma

    Son yazan alfredo
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    537

    Çok yararlı oldu. Teşekkürler [emoji1303] ...

    Çok yararlı oldu. Teşekkürler [emoji1303]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  17. Konu: Direksiyon takılma

    Son yazan alfredo
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    537

    Direksiyon takılma

    Herkese selam! Foruma yeni katıldım. 2016 Icon Fluence sahibiyim. Viraja girerken direksiyon da takılma oluyor. Hatta bazen bırakıyorum araba kendi viraj dönüyor :) Normalde hidrolik sıvısı falan...
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor