Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: Mr.Clio

Arama: Arama işlemi Toplam 0,06 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    6
    Görüntüleme
    218

    arkadaşlar yukarıdaki arkadaşında bahsettiği 2...

    arkadaşlar yukarıdaki arkadaşında bahsettiği 2 kauçuk takoz viraj denge çubuğudur, aynen bahsetiği gibi soğuk derecelerde sertleşmesi sebebiyle kasislerden geçerken garç gurç yaylı yatak gibi ses...
  2. Cevap
    6
    Görüntüleme
    218

    arkadaşlar aramıza sonradan katılanlar bilmez pek...

    arkadaşlar aramıza sonradan katılanlar bilmez pek ama bu araçlar (clio 4) belli başlı çözümü basit tamda bahsetiğiniz sorunları yaşatan kronik sorunlarla başı derteydi.


    1) Direksiyon kutusu...
  3. Cevap
    14
    Görüntüleme
    996

    açıkcası bu aracı sıfır değilde ikinci el...

    açıkcası bu aracı sıfır değilde ikinci el (kaybedeceği değeri kaybetmiş) çok temiz bir araç alacak vede mantıklı olan akü kirası olmayan model (son yıllar) olanı alacak arkadaşın yapacağı tasarrufu...
  4. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    tamamdır abicim, dediğin gibi insanlar...

    tamamdır abicim,


    dediğin gibi insanlar beyin sahibi ortada kimseyi kandırmak gibi bir niyetimiz yok ne senin nede benim , herkes okur,dener,test eder kendi kararını verir bu kadar basit konuyu...
  5. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    kardeşim sana yalan söylemiycem yazını okumadım...

    kardeşim sana yalan söylemiycem yazını okumadım bile çünkü yanlış anlamazsan yazın okunabilir değil ve aşırı derecede uzun /gereksiz/ konudan uzak/anlamsız..



    eğer dönüp yazıma bakarsan ben...
  6. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    arkadaşım beğenmediğin 1.2sn neredeyse %18.5 yani...

    arkadaşım beğenmediğin 1.2sn neredeyse %18.5 yani 20hp gerektiren bir fark, yazılımlı clio4 lerdede bu 1sn farkı absorbe etmek için insanlar 25hp/50tq artıyor.


    buyrun clio 4 edc yazılımlı,...
  7. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    hem hatchback hem sedanı aynı bünyede ikisini...

    hem hatchback hem sedanı aynı bünyede ikisini birden değerlendiren yayınevinin yorumları (sedan= önden kayma/ hb = 17 janta rağmen RS hatırlatan araç) :

    sedanlar:
    ...
  8. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    üstüne yorum yazmaya çizmeye gerek varmı...

    üstüne yorum yazmaya çizmeye gerek varmı bilmiyorum (41 sayfalar, megane hb ve sedanlar, 0-100ler) not paylaşılanlar direk renault tr sayfasından alınma:
    ...
  9. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    maalesef öyle, renault servis müdürüne soruyorum...

    maalesef öyle, renault servis müdürüne soruyorum abi kiralama yenilenmesinde hatchbackmi sedanmı dedim adam hiç bilmediğim beklemediğim 3-4 ciddi fark ve sorundan bahsedince onun beraberinde üretim...
  10. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    açıkcası ben şahsi bir araç alıyor olsaydım edc...

    açıkcası ben şahsi bir araç alıyor olsaydım edc almazdım, sorunları bir yana eğer azda olsa performans düşkünüyseniz edc ciddi anlamda performansı törpülüyor, tek edc olupta seri olan gördüğüm...
  11. Konu: Airbeg çatlaği

    Son yazan Mr.Clio
    Cevap
    1
    Görüntüleme
    559

    geçmiş olsun, özellikle Grande punto...

    geçmiş olsun,



    özellikle Grande punto serilerinde mevcuttu bu sorun ve bendede vardı, Fiat bunu göğüsü yekpareyken 2 parçaya bölerek çözmüştü kendileri içersinde ama hatalı üretilen yekpare...
  12. Cevap
    19
    Görüntüleme
    664

    ticari mantığıyla baktığın zaman neden...

    ticari mantığıyla baktığın zaman neden yapılmasınki derim hatta megane'nın bir avantajıda kasasının daha taze/güncel oluşu clio 4 2012 sonu çıkışlı artık olmuş 5-6 yaşında..


    bence gözünüze hoş,...
  13. Cevap
    2
    Görüntüleme
    184

    öncellikle piyasada var olan clio 4 için satılan...

    öncellikle piyasada var olan clio 4 için satılan cihazlar carplay uyumlu araştırmanızı o şekilde başlatmanızı öneririm.yani bahsi geçen araca monte edilmiş başarılmış ürünleri önceliikle tarayın...
  14. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    ya hee dostum..

    ya hee dostum..
  15. Cevap
    30
    Görüntüleme
    1.943

    şaka gibi ya, 2013 başında 1.5dci 90...

    şaka gibi ya,



    2013 başında 1.5dci 90 icon'u anlaştığımız kiralama firması liste fiyatı 45ken tanesini 39a almıştı, bana şahsi olarak en son 42bine bırakıyorlardı şimdiye hepi topu 4-4.5 senede...
  16. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    Arkadasim neyse cidden daha fazla uzatma...

    Arkadasim neyse cidden daha fazla uzatma taraftari degilim.


    Neyse iddianiz haklisiniz
  17. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    Ya insan bari buna muhalefet olupta inkar etmez...

    Ya insan bari buna muhalefet olupta inkar etmez yuhhh cidden :)


    Buyrun arkadasim
    http://www.renaultfanclub.com/showthread.php?t=96147&page=4&p=1043222#post1043222


    Ins tlf ile...
  18. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    rica ederim, abi elinde sonunda tasarıma...

    rica ederim,



    abi elinde sonunda tasarıma bak,


    almak istemediğin 3 kanallı:
    ...
  19. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    kardeşim aynen dediğin gibi birkaç modeli var. ...

    kardeşim aynen dediğin gibi birkaç modeli var.


    1) Efficient performance grip f1 çıktı (kimisinde f1 yazılı değil dikkat) , bu türk üretimi 3 kanallı ve egealar için tasarlandı,kötü değil ama...
  20. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    aynen hocam, aranan kan bulundu diyebiliriz.. :)...

    aynen hocam, aranan kan bulundu diyebiliriz.. :)



    Goodyear efficient grip performans ile Michelin Primacy 3 kullandım, aralarında yorumlarım şöyle olurdu:


    1) ıslakta bariz bir şekilde...
  21. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    tamam hocam haklısın.. açıkcası şimdiye dek ne...

    tamam hocam haklısın.. açıkcası şimdiye dek ne yazdıysam muhalefetle karşılaşınca insan heee deyip geçesi geliyor bir noktadan sonra antipati yaratıyor.


    kaldıki insanın kafa yorup,emek harcayıp...
  22. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    4 adet clio 4, toplamda...

    4 adet clio 4, toplamda Nokian,Nexen,Falken,Goodyear,Michelin, ve son dönemde conti (araçla gelen eco5 değil premium 5 modeli) 205 /55/16 ebadında kullandım.


    1) asla ama asla sürtünme yok
    2)...
  23. Cevap
    58
    Görüntüleme
    6.833

    aslında 205 lastik fazla yakar demekte yanlış,...

    aslında 205 lastik fazla yakar demekte yanlış, contipremium contact 5 alın 195lik olanı 205lik Goodyear efficient grip performanstan %5 fazla yakmasın hediye edecem.


    lastiğin ebadı etken ama...
  24. Cevap
    34
    Görüntüleme
    2.193

    Hüseyin kardeşim hayırlı cumalar, ...

    Hüseyin kardeşim hayırlı cumalar,




    okurlar belki haydaaa diyecekler ama açıkcası şok şok şok aynı ses ve olay bendede son 1 haftada 2-3 defa oldu hemde birebir yani gram ses farkı yok oyüzden...
  25. Konu: Clio 4 - 1,5 edc icon

    Son yazan Mr.Clio
    Cevap
    17
    Görüntüleme
    603

    tek diyeceğim hassas notka/dikkat edin noktası...

    tek diyeceğim hassas notka/dikkat edin noktası şanzıman olur, her ne kadar Clio 4 ve Captur'da çok daha az rastlansada arıza olmadı değil ve şahsen ben olsam 80bin üstü ise edcli bir clio4 almazdım.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4