Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: Kadir Salim

Arama: Arama işlemi Toplam 0,05 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    15
    Görüntüleme
    1.816

    Herkese çok teşekkür ederim. Forum için hep...

    Herkese çok teşekkür ederim.

    Forum için hep beraber emekler verdik . Karşılığını bir çok Renault'u tamir ederek veya işte yardımcı olarak aldık . Forumlara pek giremiyor olsamda halen hobi olarak...
  2. Cevap
    21
    Görüntüleme
    3.138

    Maşallah Ahmet Abi iyi yolda ilerliyor :)

    Maşallah Ahmet Abi iyi yolda ilerliyor :)
  3. Cevap
    19
    Görüntüleme
    3.409

    Flash'tan başka bir araçta tad alacağını...

    Flash'tan başka bir araçta tad alacağını sanmıyorum Kerem Abi :))
  4. Konu: Rolanti sorunu

    Son yazan Kadir Salim
    Cevap
    15
    Görüntüleme
    2.021

    Ona karbüratör tarihinde derler ki Karbüratör...

    Ona karbüratör tarihinde derler ki Karbüratör hava alıyor.Gaz ayarıyla falan alakası yok .
  5. Cevap
    19
    Görüntüleme
    3.409

    Ünivar marka buji kablosu bir çok parçacıda var...

    Ünivar marka buji kablosu bir çok parçacıda var zaten bende de ünivar var :D
    Ve biz bütün Reno camiası bunu senden saklıyorduk Abi :))
  6. Cevap
    6
    Görüntüleme
    1.127

    Benim Katlanır aynası olan megane kullanıcılarına...

    Benim Katlanır aynası olan megane kullanıcılarına tavsiyem zaman zaman ayna motorlarının bağlantılarını pas sökücüleri ile temizlemeleri .
  7. Cevap
    5
    Görüntüleme
    986

    Maşallah Muhammed ekip on numara , tofaşın...

    Maşallah Muhammed ekip on numara , tofaşın sahibinide bekliyoruz foruma :D
  8. Cevap
    9
    Görüntüleme
    1.470

    Emeğine sağlık Muhammed forumda R12 cilere aşırı...

    Emeğine sağlık Muhammed forumda R12 cilere aşırı yardımcı olacağın kesin. Renault 12 nin merkezi naim otodur .
  9. Muhammed kardeşim , ustam sağ olsun aracıma bugün...

    Muhammed kardeşim , ustam sağ olsun aracıma bugün emek verdi ve bastık . Allah razı olsun on numara oldu .
    2-3 gün bu halde duracak ve tekrar Naim oto da eski haline getirecez :)
  10. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1901814_10203795480185238_7876724634720157059_n.jpg?oh=680efbe66d48d0c8e8b17df5767b1cae&oe=54ED930D&__gda__=1425096807_91a3d0b34fd339f38...
  11. Cevap
    65
    Görüntüleme
    9.140

    Kullandığınız WD 40 kaç mililitre tam boyutunu...

    Kullandığınız WD 40 kaç mililitre tam boyutunu söylerseniz bende alıp yapacağım sanırım .
  12. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.779

    Ben Rainbowcuyum :loll

    Ben Rainbowcuyum :loll
  13. Cevap
    10
    Görüntüleme
    1.002

    Ateşleme de yapmıyor olabilir . Bobin ateşliyor...

    Ateşleme de yapmıyor olabilir . Bobin ateşliyor mu ilk ona bakın .
    Daha sonra benzin geliyor mu ona bakın .
  14. Aracınız eski model sandım ondan sordum . Bu...

    Aracınız eski model sandım ondan sordum . Bu farlara ulaşmak zor . Güzel görüntü için kendi farlarını yenileyebilirsin.
  15. Aracınız ne ?

    Aracınız ne ?
  16. Heri nidecen motor sesini 15.000 km sonra...

    Heri nidecen motor sesini 15.000 km sonra değişecek zaten :D

    Yalnız en büyük tavsiyem motor yağ değişmlerinden önce motor içi temizleyici kullanın. Bor'a falanda inanmayın .
  17. Cevap
    5
    Görüntüleme
    714

    Ön takımda bir parça komple değişmezse genelde...

    Ön takımda bir parça komple değişmezse genelde eski yeniyi çabuk bozuyor :D
  18. Cevap
    9
    Görüntüleme
    1.945

    Şehir içi için üretilmiş az yakan bir araçtır ....

    Şehir içi için üretilmiş az yakan bir araçtır . Bir çok parçası R12 R9 gibi araçalarla aynıdır . Mekanik parçaları ucuzdur .
  19. Cevap
    7
    Görüntüleme
    817

    Hani fotoğraf yok mu bizde sevelim :)

    Hani fotoğraf yok mu bizde sevelim :)
  20. Konu: Concorde

    Son yazan Kadir Salim
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.100

    Concorde sahipleri bu yazyı okusunlar.

    Concorde sahipleri bu yazyı okusunlar.
  21. Konu: Concorde

    Son yazan Kadir Salim
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.100

    Emulatör kullanmayan concorde yoktur sanırım Uğur...

    Emulatör kullanmayan concorde yoktur sanırım Uğur Abi , günümüzde direkt lpg ile çalışan concorde lar sadece benzin pompaları bozuk olduğu için öyle çalışıyorlar :D
  22. Konu: Concorde

    Son yazan Kadir Salim
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.100

    LPG concorde larda biraz sıkıntı . Concorde 'a...

    LPG concorde larda biraz sıkıntı . Concorde 'a düzgün bir sıralı sistem montajı yaptırabilirseniz hiç bişey olmaz .

    Concordelara genelde karbüratörlü sistem taktıkları için stop etme gibi...
  23. Cevap
    23
    Görüntüleme
    10.623

    Ana ünite önemli yalnız anfi ile de kurtarabilir...

    Ana ünite önemli yalnız anfi ile de kurtarabilir ( Sade ses için )
  24. Konu: Kaza Kaza Kaza...

    Son yazan Kadir Salim
    Cevap
    24
    Görüntüleme
    3.236

    Geçmiş olsun . R11 sağlam kalmış megane'a göre. ...

    Geçmiş olsun . R11 sağlam kalmış megane'a göre.
    Allah daha beterinden korusun.
  25. Cevap
    23
    Görüntüleme
    10.623

    Aracın için çok güzel bir hoparlör tercih...

    Aracın için çok güzel bir hoparlör tercih etmişsin.
    Bende aynı hoparlörlerin ovalleri mevcut. R11 de kullanıyorum .

    Meganımıza da 4 tane daha alacam sanırım.
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4