Kocaeli Ernaz Renault Servisinde R Link 2 Bluetooth (Android 6.0) Güncelleme Sorunu

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Maalesef oyle. Simdi 39. hafta sonra uretim kadjarlara eller serbest ve otomatik ayna kapama geldi, yani aractan uzaklasinca kitleme vs. yazilimlik is ama servis yanasmiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

NSLocked

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
41
Tepki puanı
0
Puanları
0
Aracı uzun yolda test ettim. Cruise control falan hepsi güzel ancak bizim araçtada herhangi bir tabela okuma göremedim. Bende takipteyim. 😉
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,125
Tepki puanı
56
Puanları
48
Aracı uzun yolda test ettim. Cruise control falan hepsi güzel ancak bizim araçtada herhangi bir tabela okuma göremedim. Bende takipteyim. 😉

Genel merkezi hep birlikte sıkıştırabildiğimiz kadar sıkıştıralım.Belki sonuç elde edebiliriz.
 

Bulentinan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Merhaba,
Dün Renault Tirkiye MH den aradılar. Daha önce konuyu araştırıp geri döneceklerini söylemişlerdi. Arayan bayan tahmin ettiğim gibi bu özelliğin Türkiye pazarına sunulmadığını ve sonradan aktive edilmesi mümkün olmayacağını çünkü sonradan donanım eklemek mümkün olmuyormuş. Bende bu konuyu bildiğimi zaten şikayet konusunun da bu olduğunu söyledim. Aracın mevcut donanımlarında bu altyapının zaten kullanıldığını belirttim örneğin şerit takip, acil fren destek, head-up v.b.. Tabela okuma özelliğinin ön kamera aracılıyla yapıldığını ve bu açılama kullanım kılavuzunda da yer aldığını belirttim. Sonra konuyu uzatmamak için Fransa genel merkeze tekrar yazacağımı ve bu sefer konuyu oradaki uzmanların incelemesini isteyeceğimi söyledim.

Sonrasında Fransa Gen. merkeze tekrar yazdım. Umarım olumlu dönüş olur. Oraya yazdığım 2. mektup aşağıdadır. Bu forumda olan başka birisi yazdı mı Fransa genel merkeze? Sadece tek bir kişi ile olmaz bu iş. Ben zaten aracı alırken bu özelliği tam olarak bilmiyordum, sonrada yabancı sitelerdeki incelemelerde okuyunca araştırdım ve sevinmiştim olduğuna ama maalesef olmadı....:(
 

Bulentinan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Dear Sirs,
I'm writing you in relation to my previous email, and the answer I've gotten from Renault Turkey Customer Services. The letter I sent earlier (22.12.2016) is below. Customer service of Renault Turkey explains that it is impossible to activate the traffic sign recognition feature of my vehicle because it is not support the minimum hardware requirement for such feature. I no agreed with this explanation. As I said below in my previous e-mail, my vehicle have features which uses same hardware infrastructure with the traffic sign recognition feature e.g.:


  • Active Emergency Braking,
  • Automatic high-beam / low beam,
  • Lane Departure Warning,
  • Safety Distance Warning,
  • Hands Free Assisted Parking,
  • Head Up Display,
I believe that activation of the traffic sign recognition feature might be possible just with the related software turn on setting or upgrading. Would you please review and evaluate the case with the related specialists and engineers in the Head Office? I thought that the related staff in Turkey looks the case a little superficial.
I'll appreciate of your positive approaching and support to resolve the case. Thank you in advance.

Kind regards,
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Biz kadjar grubu olarak ocak 10 da renault mais genel muduru berk cagdas ile randevu ayarladik. Kadjarin sorunlarini dile getiricez bakalim olumlu donusler olursa bu talisman icinde gecerli olabilir diye düşünüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,125
Tepki puanı
56
Puanları
48
Biz kadjar grubu olarak ocak 10 da renault mais genel muduru berk cagdas ile randevu ayarladik. Kadjarin sorunlarini dile getiricez bakalim olumlu donusler olursa bu talisman icinde gecerli olabilir diye düşünüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


İnşallah güzel dönüşleri olur.Merakla bekliyorum görüşme sonrası izlenimlerinizi.
 

syhgul

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Kas 2016
Mesajlar
36
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Biz kadjar grubu olarak ocak 10 da renault mais genel muduru berk cagdas ile randevu ayarladik. Kadjarin sorunlarini dile getiricez bakalim olumlu donusler olursa bu talisman icinde gecerli olabilir diye düşünüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Güzel haberlerinizi bekliyor olcaz
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,125
Tepki puanı
56
Puanları
48
Servislerimizden bazıları bizim kadar altyapıdan haberdar degil ya da işlerine geldiği gibi konuşuyorlar maalesef.
 

doctor

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
480
Tepki puanı
5
Puanları
0
Mais'in cotech'lere bu konuda çok iyi eğitim vermesi gerekmekte malesef, müşteri sorusu karşısında net, doğru ve tatminkar cevap verebilmeliler... Malesef yazılım ve elektronik donanım konusunda çoğu servis yeterli bilgiye sahip değil...
 
Üst