Dürüst Usta Bulunması Gerçekten Zor...

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
Daha öncede belirmiştim Arabaya Sübap ayarı yaptıracaktım Yetkili servisler sadece ayar fix 200 tl civarı fiyat çekti özel servis sadece ayar 80 tl civarı fiyat verdi sanayideki Ustam 30 tl fiyat çekti Külbütör contasıda 10 tl. ayarda 10 numara oldu araç rahatladı.
Servise gitmeyi bende isterim ama aradaki fiyat farkı insanı düşündürmüyor değil mantık noktasına inmeli.İlaveten Usta ayar yaparken arabayı bozsa ki bu forumda çok gördük ne yapabilirdik ? hiçbirşey yetkili serviste olsa Renault müracat edebiliyorsun.

onların yaptığı subap ayarından nolur...onların milimetrik ayarları vardır abi))
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
ben muhendisim anlarim mekanikten

mühendis dediğin ne ))
forumlara bakıyorum...adamlar yorum yapıyor: makine mühendisi ustaları beğeniyorlarmış falan)))

adamlar renonun mühendisi havasıyla geziyor.... iki çivi çak deen şuraya çakamazlar))
 

khakans

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Dürüst usta bulmak da zor, günümüz araçlarının gelişmiş teknolojilerini takip edebilecek usta bulmak da zor, yarın bir sorun çıktığında muhatap olacağınız usta bulmak da zor. Bu nedenle şahsi tavsiyem ve tercihim yetkili servislerdir.

1- Bunun pek çok avantajı var. Sürekli yeni gelişmeleri takip ederler, eğitilirler, araçlar hakkında en güncel bilgiye ve donanıma sahiptirler. Hatalı işlem yapma olasılıkları sanayiye göre çok daha azdır. (Biliyorum şimdi pek çok kişi yahu bir şeyden anlamıyorlar filan diyecektir, desinler. Onlar anlamıyorsa sanayideki usta anlıyordur yani öyle mi?)
2- Yaptıkları iş garantilidir. Yarın yapılan işte bir sorun çıktığında karşınızda ciddi bir muhattap bulursunuz. Kapıdan sopayla kovalanmazsınız.
3- Aracınızın garantisi bittikten sonra bile müşteri memnuniyeti adı altında pek çok konuda ciddi yardım görürsünüz.
4- Aracınızı satarken yetkili servis bakımlı olması ciddi bir tercih nedenidir. Şahsen 2.el araç alırken olmazsa olmazımdır.

Evet fiyatları sanayiye göre yüksektir. Çünkü çalıştırdığı elemanın sigortasını filan yaparlar, primini tam yatırırlar, size fatura keserler, devlete vergi öderler, orijinal yedek parça kullanırlar vs.vs. Yani giderleri fazladır. Doğal olarak fiyatlara yansır bu. Ancak belli zamanlarda yapılan %20 gibi indirim kampanyalarını takip ederseniz ciddi avantaj sağlarsınız, hatta sanayi fiyatına filan gelir neredeyse. 3-5 tasarruf edeceğim diye bunca riske girmek bence doğru değil. Can taşıyoruz bu arabalarda.
 

salvador03

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
308
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Arabadan anlamazsan bu şerefsizlerden çok kazık yersin açıkça söylüyorum şerefsizler benimde bu tür olaylar başıma çok geldi sırf bu yüzden modelli araba aldım 2013 model kurtuldum..

Sanada tavsiyem modelli araba al 2,3 yıllık yani sanayiyi unutturacak araba al zaten senden her ay 200 300 lira çarpıp çalıyor şerefsizler.
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
Arabadan anlamazsan bu şerefsizlerden çok kazık yersin açıkça söylüyorum şerefsizler benimde bu tür olaylar başıma çok geldi sırf bu yüzden modelli araba aldım 2013 model kurtuldum..

Sanada tavsiyem modelli araba al 2,3 yıllık yani sanayiyi unutturacak araba al zaten senden her ay 200 300 lira çarpıp çalıyor şerefsizler.


evet...2012 den yüksek araba alacaksın..
mesela golf aldın 45 bin 2012 model...2025 de kadar 60bin oluyor...
bakımlar bedavaya geliyor, bindiğin kar kalıyo...))

eski araba alan sanayiyi doyuyuor...başka yaptığı iş yok)))

zaten gelsede parçalasak diye bekliyolar))


zaten sigortaları da aynı...400-600 tl hepsinin artık ))))))))
kaskoları da aynı fiyat
 

bigbrother

Kayıtlı Üye
06-Ankara
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
470
Tepki puanı
10
Puanları
18
Yaş
43
Dürüst usta bulmak da zor, günümüz araçlarının gelişmiş teknolojilerini takip edebilecek usta bulmak da zor, yarın bir sorun çıktığında muhatap olacağınız usta bulmak da zor. Bu nedenle şahsi tavsiyem ve tercihim yetkili servislerdir.

1- Bunun pek çok avantajı var. Sürekli yeni gelişmeleri takip ederler, eğitilirler, araçlar hakkında en güncel bilgiye ve donanıma sahiptirler. Hatalı işlem yapma olasılıkları sanayiye göre çok daha azdır. (Biliyorum şimdi pek çok kişi yahu bir şeyden anlamıyorlar filan diyecektir, desinler. Onlar anlamıyorsa sanayideki usta anlıyordur yani öyle mi?)
2- Yaptıkları iş garantilidir. Yarın yapılan işte bir sorun çıktığında karşınızda ciddi bir muhattap bulursunuz. Kapıdan sopayla kovalanmazsınız.
3- Aracınızın garantisi bittikten sonra bile müşteri memnuniyeti adı altında pek çok konuda ciddi yardım görürsünüz.
4- Aracınızı satarken yetkili servis bakımlı olması ciddi bir tercih nedenidir. Şahsen 2.el araç alırken olmazsa olmazımdır.

Evet fiyatları sanayiye göre yüksektir. Çünkü çalıştırdığı elemanın sigortasını filan yaparlar, primini tam yatırırlar, size fatura keserler, devlete vergi öderler, orijinal yedek parça kullanırlar vs.vs. Yani giderleri fazladır. Doğal olarak fiyatlara yansır bu. Ancak belli zamanlarda yapılan %20 gibi indirim kampanyalarını takip ederseniz ciddi avantaj sağlarsınız, hatta sanayi fiyatına filan gelir neredeyse. 3-5 tasarruf edeceğim diye bunca riske girmek bence doğru değil. Can taşıyoruz bu arabalarda.

Debriyaj ve triger seti degisimi karşılaştırması :

Sanayi: 1.100tl
Yetkili Servis: 2900 tl

Arac symbol 1.2lt 2012 model...
Kullanılan parçalar orijinal...

Evet gerçekten de fiyatlar çok benziyor birbirine... sizce de öyle değil mi?
 

clio55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ara 2017
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Eski Aracım da clio idi. Kartalda Doğan oto ya gidiyordum memnundum. Şimdiki aracımın garantisi bitince de muhtemelen doğan ustaya giderim. Tavsiye ederim.
 
Üst