Kadjar'i bizler maalesef çok kötü tanitiyoruz

bahriyelionur

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Herkese selamlar,

Aracımı sıfır olarak alalı yaklaşık 1,5 yıl oldu. Kadjar'ı kötülemek değil ama Renault'ta servislerinde ve Renault Mais/Bursa'da bana yapılan kötü muamele, resmen hakaret, yol yardımın yanıma gelmek yerine aracımı çektirmek istemesi çekmek yerine de aracımı kullanarak götürmeleri, çektik demeleri, servise bıraktığım arabanın servis aracı olarak kullanılması vb. sebeplerden şimdiye kadar kocaman özür çiçeği, ilk servisin ücretsiz olması ve renault seramik koruması hediye edildi. Özetle bu adam ne diyor diyorsanız servisler çok kötü.

Araçlarda dediğiniz gibi problem çıkabilir. Daha önce aldığım araçlarda da bir sürü problem çıktı. Fakat Renault servisleri ve bayiileri araca sahip çıkmıyor. Çünkü araçlar satılıyor. servisler müşteriye kötü davranıyor. Daha dün Bandırma servisinde çalışan bayan hakaretle üzerime yürüdü. Bir daha Renault mu ? O hata bir kere olur. bizden önce firmanın kendi servis ve bayiilerine hakim olması ve belli standartta çıkarması gerekiyor.

Yoksa renaulttun servisi her yerde var. Müşterisi çok. Yani bizim kötülememiz veya iyi şeyler söylememiz çok da satışları etkilemez.
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Herkese selamlar,

Aracımı sıfır olarak alalı yaklaşık 1,5 yıl oldu. Kadjar'ı kötülemek değil ama Renault'ta servislerinde ve Renault Mais/Bursa'da bana yapılan kötü muamele, resmen hakaret, yol yardımın yanıma gelmek yerine aracımı çektirmek istemesi çekmek yerine de aracımı kullanarak götürmeleri, çektik demeleri, servise bıraktığım arabanın servis aracı olarak kullanılması vb. sebeplerden şimdiye kadar kocaman özür çiçeği, ilk servisin ücretsiz olması ve renault seramik koruması hediye edildi. Özetle bu adam ne diyor diyorsanız servisler çok kötü.

Araçlarda dediğiniz gibi problem çıkabilir. Daha önce aldığım araçlarda da bir sürü problem çıktı. Fakat Renault servisleri ve bayiileri araca sahip çıkmıyor. Çünkü araçlar satılıyor. servisler müşteriye kötü davranıyor. Daha dün Bandırma servisinde çalışan bayan hakaretle üzerime yürüdü. Bir daha Renault mu ? O hata bir kere olur. bizden önce firmanın kendi servis ve bayiilerine hakim olması ve belli standartta çıkarması gerekiyor.

Yoksa renaulttun servisi her yerde var. Müşterisi çok. Yani bizim kötülememiz veya iyi şeyler söylememiz çok da satışları etkilemez.
Merhaba işte tam da bu ve benzeri sebeplerden ötürü birçok servisin yetkileri alındı . Benzeri durumlar bir çok firmada mevcut bu boşluğu da belli standartlara sahip kurumsal özel servisler dolduruyor . Bosch car servis -- Speddy -- Euromaster gibi firmalar tercih edilebiliyor
 

bahriyelionur

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Merhaba işte tam da bu ve benzeri sebeplerden ötürü birçok servisin yetkileri alındı . Benzeri durumlar bir çok firmada mevcut bu boşluğu da belli standartlara sahip kurumsal özel servisler dolduruyor . Bosch car servis -- Speddy -- Euromaster gibi firmalar tercih edilebiliyor

Çoşkun Bey keşke öyle olsa. Bandırma servise servis müdürü dayanmıyor. En son gelen düzelticeğim diye geldi iki ay sonra oda yok. Yerine bakan bayan serviste üzerime yürüdü :) Genel merkeze şikayet ettim kendini sorumlu müdür olarak gösteren kişi neredeyse beni suçlu çıkaracak. Bu sabah Onu da şikayet ettim. Çok komik.

Garantiden bi çıkayım direk sanayii de ustam hazır. Eski servis sorumlusu. Servisten çoook daha iyi davranıyor ve arabadan anlıyor. Ama sıfır araç ne Renault bayiiden alınır nede servisine gidilir.
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Çoşkun Bey keşke öyle olsa. Bandırma servise servis müdürü dayanmıyor. En son gelen düzelticeğim diye geldi iki ay sonra oda yok. Yerine bakan bayan serviste üzerime yürüdü :) Genel merkeze şikayet ettim kendini sorumlu müdür olarak gösteren kişi neredeyse beni suçlu çıkaracak. Bu sabah Onu da şikayet ettim. Çok komik.

Garantiden bi çıkayım direk sanayii de ustam hazır. Eski servis sorumlusu. Servisten çoook daha iyi davranıyor ve arabadan anlıyor. Ama sıfır araç ne Renault bayiiden alınır nede servisine gidilir.
Maalesef bazı servislerin kadrosu çok kötü [emoji20]
 

Evren81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
259
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Malesef Renault sempatisi servisle karşılaşana kadar sürüyor. Orada her şey bitiyor. Ben de bir daha asla Renault almayı düşünmüyorum. Bunu Renault Türkiye'ye de aynen böyle söyledim. Aracım servisten çıktığı an satacağım dedim. Araç şu an satılık ilanda, satıldığı an forumdaki herkese diyeceğim şey Allah kurtarsın.
 
Son düzenleme:

bahriyelionur

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Evren bey katılıyorum. Fiyatlara araç fiyatlarına bakıyorsunuz çok. fakat verdiğiniz fiyata göre ilgi yok. Ben dayak yiyordum en son. O fiyatı verdikten sonra bana lüks hissettiren markaya giderim. Renault toros mantığından kurtulamadı. Bende garanti bitsin hemen satıp değiştireceğim. ilk ve son oldu.
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bende aksine renault servisten çok memnunum. Garanti bitti hala servise götürüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Üst