Benzinli Talisman

Taner.r

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2018
Mesajlar
451
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Arkadaşlar hala "bu motor bu arabayı taşır mı" muhabbeti mi çeviriyorsunuz? VW yıllardır Passat ı 1.4 TSI ile yürütürken, Renault Kadjar ve Peugeot 3008 1.2 ile yürürken Talisman hem de Mercedes ortaklığı ile yapılan motorla mı yürümeyecek? Artık bırakalım şu eski "atmosferik" mantığını... Teknoloji gelişiyor, bugün 1.3 motorun yaptığını yarın daha ufak motorlar yapacak. Bakın yine VW gurubunda 1.0 lt motorlu SUV ler var. Octavia bile 1.0 motorlu. Ne kadar kaçarlar orası ayrı. Sonuçta onca mühendisten daha iyi bilemeyiz herhalde?
HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1.4 ile 170ps sunarken 1.5 hacme çıkıp 150ps sunmaya başlamalarının bir nedeni var.

Renaultun tecrübelerini de göreceğiz bakalım.
 

mstdrms

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Kas 2012
Mesajlar
345
Tepki puanı
2
Puanları
0
1.4 ile 170ps sunarken 1.5 hacme çıkıp 150ps sunmaya başlamalarının bir nedeni var.

Renaultun tecrübelerini de göreceğiz bakalım.
Yanlız şöyle de bir durum var; evet hp düşük fakat o 170hp tsi nin tork değeri 240 iken (ki 4000/d/dk da) yeni 1.5 - 150hp tsi nin tork değeri 250 (2000 d/dk da). Yani düşürülen sadece beygir gücü. Fakat tork ve çıkış devri daha iyi.
Son hızları da aynı...

HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Taner.r

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2018
Mesajlar
451
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Yanlız şöyle de bir durum var; evet hp düşük fakat o 170hp tsi nin tork değeri 240 iken (ki 4000/d/dk da) yeni 1.5 - 150hp tsi nin tork değeri 250 (2000 d/dk da). Yani düşürülen sadece beygir gücü. Fakat tork ve çıkış devri daha iyi.
Son hızları da aynı...

HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Konu uzasın istemem ama 170ps max tork başlangıç devri 1750d/dk dır.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 

Chöm

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
90
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Geldi.
2020 itibariyle şu an sadece benzinli
[FONT=&quot]Touch 1.3 TCe EDC 160 bg[/FONT]
modeli satılıyor.
Keşke 1.8 benzinli ve 2.0 dizel olan versiyonları da Türkiye'ye gelse ama nerdeee bu vergi sisteminde : (
 

ahmet_turedi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Tem 2020
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Aynen size katılıyorum.Artık küçük motorlardan bariz güçler alınıyor.Hatta bahsettiğiniz Octavia 1.0 motor ile test sürüşüne çıkmıştım yanımda oturan tanıtım elemanı abi 3.vites sonuna kadar bas nasıl gidiyor gör dedi.3.vites 160 km hıza ulaşıyor araç ve çokta seri gidiyor gerçekten şaşırtıcı.Eskisi gibi değil artık turbolar hayatımıza girdikten sonra motorlar çağ atladı.

Arkadaşlar hala "bu motor bu arabayı taşır mı" muhabbeti mi çeviriyorsunuz? VW yıllardır Passat ı 1.4 TSI ile yürütürken, Renault Kadjar ve Peugeot 3008 1.2 ile yürürken Talisman hem de Mercedes ortaklığı ile yapılan motorla mı yürümeyecek? Artık bırakalım şu eski "atmosferik" mantığını... Teknoloji gelişiyor, bugün 1.3 motorun yaptığını yarın daha ufak motorlar yapacak. Bakın yine VW gurubunda 1.0 lt motorlu SUV ler var. Octavia bile 1.0 motorlu. Ne kadar kaçarlar orası ayrı. Sonuçta onca mühendisten daha iyi bilemeyiz herhalde?

HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

KURT

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2016
Mesajlar
70
Tepki puanı
0
Puanları
0
Geldi.
2020 itibariyle şu an sadece benzinli
Touch 1.3 TCe EDC 160 bg
modeli satılıyor.
Keşke 1.8 benzinli ve 2.0 dizel olan versiyonları da Türkiye'ye gelse ama nerdeee bu vergi sisteminde : (

Versiyon olarak sadece TOUCH Modeli var. Başlangıç Fiyatı 292.900 TL. Araçlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar.
 
Üst