Fluence Yol Tutuşu Oylaması

Yol Tutuşu

  • 1

    Oy: 7 6.4%
  • 2

    Oy: 1 0.9%
  • 3

    Oy: 2 1.8%
  • 4

    Oy: 3 2.7%
  • 5

    Oy: 15 13.6%
  • 6

    Oy: 13 11.8%
  • 7

    Oy: 32 29.1%
  • 8

    Oy: 24 21.8%
  • 9

    Oy: 6 5.5%
  • 10

    Oy: 7 6.4%

  • Kullanılan toplam oy
    110

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
2015 dizel fluence var bende 3.5cm yay var ekstra olarak, uzun yolda hep 170 ile giderim sadece kamyon ve otobüsleri geçerken hafif bi oynar harici ok gibi gidiyor gezme yapmıyor
 

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaslar gitmiyor demedim ki. Bende 190 gordum en son. Ama hava da biraz ruzgarli ise geziyor. Aracimin uzerinde epeyce titizim. Bir yerinde ses duysam hemen ilgilenirim. Ancak nasil seritte tutuyorsunuz araci 200 de sasirdim.
Bir yonunu seviyirum bu aracin. Yazlik lastikle ankaraya gittim. Boluda fena kar vardi. Bolu yu 100 ile gectim o karda. Banamisin demedi. Emniyet seridindeki flaşörlerini acmis bekleyen araclarin kac tane flu alabilecegini tahmin bile edemezsiniz. Ben yoluma devam ettim. Ne kaydi ne got atti vs vs. Agir arac belki ondandir. :)
 

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Arkadaslar gitmiyor demedim ki. Bende 190 gordum en son. Ama hava da biraz ruzgarli ise geziyor. Aracimin uzerinde epeyce titizim. Bir yerinde ses duysam hemen ilgilenirim. Ancak nasil seritte tutuyorsunuz araci 200 de sasirdim.
Bir yonunu seviyirum bu aracin. Yazlik lastikle ankaraya gittim. Boluda fena kar vardi. Bolu yu 100 ile gectim o karda. Banamisin demedi. Emniyet seridindeki flaşörlerini acmis bekleyen araclarin kac tane flu alabilecegini tahmin bile edemezsiniz. Ben yoluma devam ettim. Ne kaydi ne got atti vs vs. Agir arac belki ondandir. :)

Fluence Megane ve Kadjar. Bu üç modelde ön salıncak(tabla) yapısında burçlar dikine tasarlanmış başka modellerde yok. Bu sebepten bu 3 modelde bu dikine burçlar yatay duranlara nazaran çok daha esnemeye müsaittir. Bu sebepten yüksek hızlarda en ufak esneme halinde dahi teker sağa sola esnediğinden aracı da çeker. Bu sistemin yapılma sebebi aracın salınım konforunu arttırmak lakin yol tutuşa vede çok çok kolay çatlayıp, yırtılıp bozulmasından ayrıca ön lastiklerin çok çabuk bitmesinden dolayı araç sahibinin cebine zararı vardır ama onun dışında inanılmaz sert süspansüyon yapılarına rağmen inanılmaz kötü bir konforu yoktur.
 
Üst