Renault Sorgun Hekimoğlu Yetkili Servis Rezaleti!

ysngkgl

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
10 Temmuz salı günü 2017 model Renault Clio aracımda yakıt göstergesi karter koruması ve elektrikli camların inip kalkarken çıkardığı seslerden ötürü Sorgun Hekimoğlu yetkili servise önceden randevu alarak gittim. Yakıt göstergesinde ki problem depoyu fullediğimde yakıt göstergesinin ibresi en üst çizginin altında kalıyor. Aşağıdaki fotoğrafta mevcut. Serviste bunun normal olduğunu söylediler. Tabi ben tatmin olmadığım için başka bir Clio aracı olsa ondan baksak diye saçma bir öneriyle geldiler. Ya hu sen yetkili servis olarak kendi markanın aracının normal olup olmadığını aynı model başka bir araca bakarak mı anlıyorsun. Başka birisi de abi 280 gösteren araç 280 km hız yapmıyor gösterge de yazdığı için illa gösterecek değil diyor. Bu kadar saçma bu kadar profesyonellikten uzak bir konuşma olabilir mi. Hatta onu da geçtim abi depoyu fulle ondan sonra gel bakalım dediler. Gidip depoyu doldurduktan sonra hatayı tekrar gösterdim. Hala geçiştirmeye çalışıyorlar bunun normal olduğunu söylüyorlar. Çamlardan gelen ses nedeniyle benim iki saat beklemem gerektiğini söylüyorlar. O zaman neden randevu veriyorsunuz madem randevu saatinde geliyorum neden o zaman iki saat beklemem gerekiyor. Bu servise gitmek için tam 160 km yol yaptım. En çok gücüme giden de beni saf yerine koyup sorun olmadığına inandırmaya çalışmaları.
218acf0f-45ca-44db-80f3-b160a0665650-1531229623.jpg
 

maninwar

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,492
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bariz sorun var renault com tr den şikayet edin.
 

ysngkgl

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Şikayet ettim. Başka bir servise yönlendirdiler. Cumartesi günü Kayseri Gülpara götüreceğim aracı.
 

seymor35

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merhabalar, geçtiğimiz hafta aracın kartı araç üzerindeyken yakıt aldım. Aracın motorunu durdurmuştum ancak kartı çıkarmamıştım. Depoyu full doldurdum ancak yanıt fotoğraftaki şekilde kaldı.

Ertesi gün İzmir Mais'e gittim. Kısa sürede sorunu çözdüler. Resetlemişler
İşi bilen bir servis sorunu çözer diye düşünüyorum.f34967e2b90d889c6e3527e9781d60a2.jpg
 

ysngkgl

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Evet bugün Kayseri Gülpar yetkili servise götürdüm aracı. Orda yaklaşık olarak 1 saatlik bir işlemden sonra aracı teslim aldım. Sorun şamandıradaymış. Şamandıranın ayarlanmasından sonra ibre normale döndü. Camlardan gelen ses için kapı döşemeleri sökülerek yağlama yapıldı. Fitiller yıkanarak temizlendi . Aracı sorunlar hallolmuş bir şekilde teslim aldım. Ücrette almadılar
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,119
Tepki puanı
52
Puanları
48
Evet bugün Kayseri Gülpar yetkili servise götürdüm aracı. Orda yaklaşık olarak 1 saatlik bir işlemden sonra aracı teslim aldım. Sorun şamandıradaymış. Şamandıranın ayarlanmasından sonra ibre normale döndü. Camlardan gelen ses için kapı döşemeleri sökülerek yağlama yapıldı. Fitiller yıkanarak temizlendi . Aracı sorunlar hallolmuş bir şekilde teslim aldım. Ücrette almadılar
Güle güle kullanın.
 

ysngkgl

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Teşekkür ederim.
 

gokhan3505

Gökhan Gümüş,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
2,515
Tepki puanı
101
Puanları
0
Yaş
32
geçmiş olsun .
 

ysngkgl

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Teşekkür ederim. Servislere her dediğine inanmayın. Hakkınızı arayın. Özellikle küçük şehirlerdeki servislere arabanızı basit işlemler için de olsan götürmeyin.
 
Üst