Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: lpgli dokker alınırmı

  1. #1
    Yasin KARADERILI
    T.C. Vatandaşı
    DİJİTAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    137
    Teşekkür / Beğen

    hımm lpgli dokker alınırmı

     
    herkese selam malum mazot fiyatları aldı basını gidiyor dukkanımıza lpg li bi araç almayı düşünüyoruz acaba lpgli dokker nasıl bi araçtır kulananlar varmı içinizde biraz bilgi verirse seviniriz teşekkürler
    Gurbet Cennet Olsa Bile Ölmeye VATAN Gerek !!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #2
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.709
    Teşekkür / Beğen
    Aradığınız şey konfor,sessizlik,yol tutuş değil sadece ekonomik yakıt ve bagaj hacmi ise uygun bir seçim
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  3. #3
    Yasin KARADERILI
    T.C. Vatandaşı
    DİJİTAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    137
    Teşekkür / Beğen
    aynen iş için kullanıyoruz dukkanda servise gidip geliyo hep kısa mesafe mazot fiyatları malum bize sorun çıkarmasın az yaksın yeter
    Gurbet Cennet Olsa Bile Ölmeye VATAN Gerek !!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  4. #4
    İSMAİL 54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2015
    Yaş
    37
    Mesajlar
    684
    Teşekkür / Beğen
    bence dizelden az yakmaz. mazot yükselince gaz da yükseliyor. yani bir fark olacağını düşünmüyorum. ayriyeten lpg nin derdi bitmiyor. yok taktır. hangisini taktır. brc mi olsun atikermi olsun. iyisi olsun iki katı fiyatı mı olsun acaba. kaç binde bir filitre değişsek. aracaın motoruna zarar verir mi, verirse azmı verir çokmu verir. arada bir bir depo benzinde mi kullansam. depo bagajda ne kadar yer kaplar. stepnenin yerine koysam stepneyi nereye koyarız. koymazmıyız. uzar gider. kafamda deli sorular. ben bundan önceki aracım olan clio 2 yi lpg uyumsuzluğu yüzünden satım clio 4 dizel aldım. iyikide almışım. kafam rahat. bagaj benim. sadece mazot alıyorum. hem gaz hem benzin almıyorum. sizede tavsiye ederim. dizel candır. satarkende dizeldir. bazıları bunu unutuyor.

  5. Beğeni ROADFOX liked this post
  6. #5

    Üyelik tarihi
    Eylül.2018
    Mesajlar
    40
    Teşekkür / Beğen
    günlük çok sık kullanılan araçlarda dizel en mantıklısı olur üstelik işyeri aracı olarak biraz güce de ihtiyacınız olur düşüncesindeyim. bakımı montajı extrası vs zaten dizelden pahalıya veya en iyi kafa kafaya gelir uğraşmaya değmez

  7. #6
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.709
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı İSMAİL 54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence dizelden az yakmaz. mazot yükselince gaz da yükseliyor. yani bir fark olacağını düşünmüyorum. ayriyeten lpg nin derdi bitmiyor. yok taktır. hangisini taktır. brc mi olsun atikermi olsun. iyisi olsun iki katı fiyatı mı olsun acaba. kaç binde bir filitre değişsek. aracaın motoruna zarar verir mi, verirse azmı verir çokmu verir. arada bir bir depo benzinde mi kullansam. depo bagajda ne kadar yer kaplar. stepnenin yerine koysam stepneyi nereye koyarız. koymazmıyız. uzar gider. kafamda deli sorular. ben bundan önceki aracım olan clio 2 yi lpg uyumsuzluğu yüzünden satım clio 4 dizel aldım. iyikide almışım. kafam rahat. bagaj benim. sadece mazot alıyorum. hem gaz hem benzin almıyorum. sizede tavsiye ederim. dizel candır. satarkende dizeldir. bazıları bunu unutuyor.
    Şunuda cidden merak ediyorum aynı güçte motora sahip 2 ayrı araç düşünelim 1 i lpg li diğeri dizel olsun.1 lt lpg ile kaç km 1 lt mazotla kaç km gidiyorlar acaba
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  8. #7
    Yasin KARADERILI
    T.C. Vatandaşı
    DİJİTAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    137
    Teşekkür / Beğen
    mazot fiyatları uygunken karlıydı ama şu anda lpg daha uygun
    bence ama tam hesap yapmadım lpli araç kullanan biri varsa hesap yapa biliriz benim kango çok çok dikkatli kullanırsam şehir içi hep kısa mesafe 6,5 lt yakıyor
    Gurbet Cennet Olsa Bile Ölmeye VATAN Gerek !!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #8
    İSMAİL 54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2015
    Yaş
    37
    Mesajlar
    684
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ROADFOX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şunuda cidden merak ediyorum aynı güçte motora sahip 2 ayrı araç düşünelim 1 i lpg li diğeri dizel olsun.1 lt lpg ile kaç km 1 lt mazotla kaç km gidiyorlar acaba
    öyle değilde şöyle hesaplayalım. şu an mazot 6.39. ve benim araç çoğu uzun yol olmak kaydı ile km. de 30 kr. yalıyor. daha geçtiğimiz hafta ölçtüm. hatta ayrıntı vereyim. 340 km yol gittim 105 tl mazot aldı. lpg. li araç kullananlar da ölçümlerini söylesin kıyaslayalım. lpg li ölçümlerin sağlıklı olabilmesi için pompacılık yapmış biri olarak önerim. aynı pompadan depoyu fulleyip en az 100 km. kullanıp yine aynı pompadan depoyu tekrar fullemek gerekir. farklı pompalardan veya az kullanımla dolum yapıldığında ölçümler sağlıklı olmuyor ve yanıltıcı oluyor. bu şartlarla bir kıyaslama yapalım. bakalım dizelmi çok yakıyor lpg li araçlarmı bi bakalım. sizin soruya gelince yaklaşık 35 lt. lik bir lpgli araç ful depo ile ortalama 300 km gider. ben dizel araç kullanan biri olarak 35 lt. mazot ile uzun yol olmak kaydı ile en az 600 km. yol giderim. yani lt. cinsinden yaklaşık yarı yarıya fark olur. benim fikrim benim düşüncem veriler test edilmiş gerçek veriler. lpg. li araç ta kullandım. dizel de

  10. Beğeni ROADFOX liked this post
  11. #9
    Yasin KARADERILI
    T.C. Vatandaşı
    DİJİTAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    137
    Teşekkür / Beğen
    hesabınız dogru ama ben sürekli şehiriçi kısa mesafe kullanıyorum yani benim arabam su anda 6,39x6,5=41,53 kr yakıyo arada bi gazı köklersem nerdeyse elli krş
    Gurbet Cennet Olsa Bile Ölmeye VATAN Gerek !!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  12. #10
    Yasin KARADERILI
    T.C. Vatandaşı
    DİJİTAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    137
    Teşekkür / Beğen
     
    bu arada cidden 35 tl ile mi 600 km? yani 0,58 krş felan
    Gurbet Cennet Olsa Bile Ölmeye VATAN Gerek !!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •