Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bakım tamam :) ve 2017 symbol / 2015 symbol

  1. #1
    icouldnt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    144
    Teşekkür / Beğen

    Thumbs up bakım tamam :) ve 2017 symbol / 2015 symbol

     
    merhaba arkadaşlar.

    cumartesi 5. bakıma gittim.. 1.2 2015 touch 39,500 km
    hava filtre.yağ.yağfiltre4 buji değişti 330 tl tuttu

    kayafa koymuştum shell yağ kullanmamaya hatta aracı garantiden cıkarmaya shell kullandıkları için.
    neyse serviste ki arkadaş ikna etti. abi artık bu yağı kullanıyoruz.

    diğer servisler de elf kullanmayacak suan ellerinde ki elf leri bitirdikten sonra
    shell e başlayacaklar dedi... toyota servisleri de bu yağı kullabnıyorlar şuan için en
    uyumlu yağ shell dedi falan filan. iyi dedim tamam.


    bildiğiniz gibi makyajlı kasa 2017 symboller çıktı..
    ön farlar ve stop farları değişik.

    yenileri ile ölçüleri aynı farların. yeni farlarda gayet güzel ön taraf ledli gündüz lambası ve park.
    arkalar da çokhoş.

    alıp taktırsam diye düşündüm. yerlerine uyuyor ama soketleri birbirlerine uyarmı bakan deneyen gören arkadaşlar varsa

    yazabilir mi.


    ticari taksiye gelen ötv indiriminden sonra yeni megane almayı düşündüm.. benzinli tabi

    1.6 sının test aracını kullandım. araç çok başarılı bi ivme ye sahip. tairi caizse gaza dokundurmuyor.
    symbolün 1.5 90 lığından daha da atak geldi bana atmosferik olmasına rağmen.

    pazarlıktan sonra 1 model eski yani 2016 0 km 1.6 115 joy megane a 44 bin dedi

    aracımı satmak istemedim...

    bi 10 ay kadar beklemeye karar verdim mevcut symbolü mü satmadan alırım diye düşündüm

  2. #2
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    31.314
    Teşekkür / Beğen
    Bakımın hayırlı olsun, makyajlı kasanın ön farlar uyar lakin arka stoplar bagaj kapağı değişmeden uymaz diye düşünüyorum...

  3. Teşekkür icouldnt Mesaja Teşekkür Etti.
  4. #3
    icouldnt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    144
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakımın hayırlı olsun, makyajlı kasanın ön farlar uyar lakin arka stoplar bagaj kapağı değişmeden uymaz diye düşünüyorum...

    mustaf aabi teşekkürler..önfarların soketleride aynımı abi..

    hakatten ben bagaj kapağına dikkat etmedim şimdi sen söyleyince bi daha baktım arkalar uymaz gibi.

  5. #4
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    31.314
    Teşekkür / Beğen
    Soketler aynıdır diye düşünüyorum, yeni tip soket kullanmak maliyet demektir...

  6. Teşekkür icouldnt Mesaja Teşekkür Etti.
  7. #5
    Hakkı TAM
    KAYSERİ

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    9.032
    Teşekkür / Beğen
    Bakımın hayırlı olsun kardeşim. Güle güle kullan.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..





  8. Teşekkür icouldnt Mesaja Teşekkür Etti.
  9. #6
    Captur 1.5 DCi ICON
    Aykut Karabulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    9.490
    Teşekkür / Beğen
    Güle güle kullan kazasız, belasız ve arızasız sürüşler


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  10. Teşekkür icouldnt Mesaja Teşekkür Etti.
  11. #7
    Halil YEŞİLYAPRAK
    Mechanical Engineer
    *Renault9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    27
    Mesajlar
    8.102
    Teşekkür / Beğen
     
    Hayırlı olsun güle güle kullan.

  12. Teşekkür icouldnt Mesaja Teşekkür Etti.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •