Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 13 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kontak kapalıyken teyp dinlemek

  1. #11

    Üyelik tarihi
    Ağustos.2016
    Mesajlar
    48
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı amarulas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akü koruması için böyle bişey koymuşlar arabayı güzel bi tepeye çekip çeşitli malt içecekler eşliğinde müzik dinlemeyi seven insanlar olduğumuz için baya baya araştırmıştım bu konuyu direk aküden enerji kesiyo komple tesisat değiştirmek gerekiyor ama bu seferde teyp hep açık kalıyor sanırım 20-25 dakikada bir açıyoruz teybi bizde napalım
    tesisat değiştirmeye gerek yok araçta bu özellik mevcut zaten

  2. Teşekkür emre06 Mesaja Teşekkür Etti.
  3. #12
    kurshoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Skayn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kontak kapalıyken teybi açsam bile bir süre sonra kendiliğinden kapanıyor. Bunu önlemenin bir yolunu forumdan biri paylaşmıştı bulamadım. Bilen var mı ?
    Kartı çıkarıp takmaktan başka çare yok yani sürekli müzik olmuyor. Ben bluetooth hoparlor aldım telefondan müzik çalıyorum dağa bayıra gittiğimde daha pratik memnunum.

  4. #13

    Üyelik tarihi
    Nisan.2018
    Yaş
    39
    Mesajlar
    182
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı kurshoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kartı çıkarıp takmaktan başka çare yok yani sürekli müzik olmuyor. Ben bluetooth hoparlor aldım telefondan müzik çalıyorum dağa bayıra gittiğimde daha pratik memnunum.
    Kartı çıkarıp takmaktan başka bir çarevar aracı vitese tak sonra kartı tak start butonuna 10 veya 15 saniye basılı tut ve brak araç yarım kontak moduna geçecektir ve sonrasında kapanmadan müzik dinleye bilirsin.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •