Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Iki clio 4 icon ilani arasinda kaldim hangisi sizce daha mantikli olur

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    24
    Mesajlar
    8
    Teşekkür / Beğen

    Iki clio 4 icon ilani arasinda kaldim hangisi sizce daha mantikli olur

     
    mrb 2,el clio 4 icon 2014 araç bakıyorum şu 2 araç arasında kaldım , https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6505057/detay/

    diğeride bu https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4075157/detay/

  2. #2
    Gökhan Gümüş
    gokhan3505 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    26
    Mesajlar
    2.403
    Teşekkür / Beğen
    beyaz olana bakardım ben gerçi ikisinde de hasar var. beyaz daki kayıt ne kadar acaba
    SİVAS DURDULU ORTAOKULU . I love my car. Meggy III (2012-2016) Clio IV (2016-....)

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    24
    Mesajlar
    8
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı gokhan3505 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyaz olana bakardım ben gerçi ikisinde de hasar var. beyaz daki kayıt ne kadar acaba
    5 bin tl kayıt,kaza fotoğrafına baktım boşa değişmiş

  4. #4
    maninwar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2016
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.210
    Teşekkür / Beğen
    Kırmızı daha çekici ama,beyaz renk bakımı daha kolay.beyazin km daha az olduğundan beyazı seçerdim.

  5. #5
    Bilal Ünal meganne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.503
    Teşekkür / Beğen
    beyazı alırdım...adam delikanlıya benziyo
    Ciğerlerin sönüyorken Tanrı'yı andın;
    Tasa etme gerçekleşir mukaddes andın.
    Gönlündeki yaraların kanını dindir...
    YÜZDE YÜZ TÜRK OLDUĞUN GÜN CİHAN SENİNDİR! ! !

  6. #6
    Coşkun
    coskun34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.961
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı emre301 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 bin tl kayıt,kaza fotoğrafına baktım boşa değişmiş
    2 degisenli daha zor satılır

  7. #7
    Bilal Ünal meganne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.503
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı coskun34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 degisenli daha zor satılır
    önemli olan 2 değişenin nerede değiştiği..
    yetkili serviste değiştiyse bişi olmaz...
    gidip tünel altında değiştirdiyse o araba bitmiştir..

    zaten yetkili servis çok kötü ise perte çıkarttırırdı...

    yetkili serviste 100 tane değişeni olan araba olsun alırım )))
    sanayide arka kapısı değişmiş arabayı almam ))

    şimdi benım arabayı değişensiz(kapı saçı değişmiş) diye 35 bine satıyım mı...)))

    benim eski araba da öyleydi...kabortası muhteşem motoru bitik )))

    yani demek istediğim...dış görünüşte bazen aldatıcı olabilir )))
    Ciğerlerin sönüyorken Tanrı'yı andın;
    Tasa etme gerçekleşir mukaddes andın.
    Gönlündeki yaraların kanını dindir...
    YÜZDE YÜZ TÜRK OLDUĞUN GÜN CİHAN SENİNDİR! ! !

  8. #8

    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    24
    Mesajlar
    8
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı meganne Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli olan 2 değişenin nerede değiştiği..
    yetkili serviste değiştiyse bişi olmaz...
    gidip tünel altında değiştirdiyse o araba bitmiştir..

    zaten yetkili servis çok kötü ise perte çıkarttırırdı...

    yetkili serviste 100 tane değişeni olan araba olsun alırım )))
    sanayide arka kapısı değişmiş arabayı almam ))

    şimdi benım arabayı değişensiz(kapı saçı değişmiş) diye 35 bine satıyım mı...)))

    benim eski araba da öyleydi...kabortası muhteşem motoru bitik )))

    yani demek istediğim...dış görünüşte bazen aldatıcı olabilir )))
    serviste değişmiş 5bin tl hasar kaydı var sol arka kapıyla çamurluk sacı değişmiş serviste,fotoğrafınıda aldım boşuna değişmiş açıkcası,birde ön tarafta hafif sürtme var boyası hafif çıkmış ilanda görünüyor,ama kırmızı daha çekici geliyor ama galeri olması benı çekindiriyor,ilerde satarken zarar etmekte istemiyorum 4 yıl binmeyi düşünüyorum senede max 7 k yapacaz

  9. #9

    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    24
    Mesajlar
    8
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı maninwar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kırmızı daha çekici ama,beyaz renk bakımı daha kolay.beyazin km daha az olduğundan beyazı seçerdim.
    aynen kırmızı daha çekici ama galeriden olmasıda beni biraz çekindiriyor,ankarada olması benim için avantaj adanadan gidecem diğeri izmirde

  10. #10
    Bilal Ünal meganne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.503
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı emre301 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serviste değişmiş 5bin tl hasar kaydı var sol arka kapıyla çamurluk sacı değişmiş serviste,fotoğrafınıda aldım boşuna değişmiş açıkcası,birde ön tarafta hafif sürtme var boyası hafif çıkmış ilanda görünüyor,ama kırmızı daha çekici geliyor ama galeri olması benı çekindiriyor,ilerde satarken zarar etmekte istemiyorum 4 yıl binmeyi düşünüyorum senede max 7 k yapacaz
    beyazı mais, polsa...gerek yetkili servise götür..
    expertisini al.. herşeyine bak...
    4 sene sonra zarar edersen 53 bine aldın diyelim..53 binden aşağı satarsan...
    sana 100 bin tl verecem...)))

    clio 4 öyle bişi ki devamlı fiyatı artıyo ))

    ayrıca galeri deyip geçme...
    eskide kaldı onlar...
    çoğu galerici artık kendi alıyo arabasını öyle satıyo...
    mesela: o kırmızı ciio belki galericinin üstünedir..
    kendi parasıyla almıştır...başkasının değildir yani..
    Ciğerlerin sönüyorken Tanrı'yı andın;
    Tasa etme gerçekleşir mukaddes andın.
    Gönlündeki yaraların kanını dindir...
    YÜZDE YÜZ TÜRK OLDUĞUN GÜN CİHAN SENİNDİR! ! !

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •