Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yıkamacılar Depo Kapağını ve Bagaj Amortisörünü Kırdı

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen

    Yıkamacılar Depo Kapağını ve Bagaj Amortisörünü Kırdı

     
    megane 1 ciler..
    arabayı yıkatırken hayvanlara söyleyin...
    benzin depo kapağına ve bagaj amortisörlerine asılmasınlar...

    kırdılar...bi de demezler mi önceden kırıkmış yapıştırmışlar..
    ben bilmiyom mu malımı...kırılmasn diye yağlıyordum orayı..
    15 senedir kırılmıyo da elinde neden kırıldı...

    20 tl depo kapağı..
    60 tl işcilik takma
    20 tl bagaj amortisorü
    20 tl işcilik..

    120 tl...

    bi de üstüne utanmaz arlanmaz namuzlara 25 tl yıkama parası veriyoz...


    hayvanoğluhayvanlar...
    dalsan bi tenesine....tüm sanayi üstünde dalacak..
    ona güveniyorlar zaten...


    kalın kafa ayağı çeken
    çakal it sürüleri ya...hepsi üstümüzde...
    Konu algorist tarafından (10.Mayıs.2018 Saat 00:58 ) değiştirilmiştir. Sebep: Başlık düzenlendi

  2. #2
    Karaoqlan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Mesajlar
    253
    Teşekkür / Beğen
    Öncelikle kandiliniz kutlu olsun . Geçmiş olsun , herkes sizinle aynı düşüncede . Laf anlamazlar , kendilerini üste çıkartırlar . Şiddet çözüm olmuyor malesef .Bende ara ara çok sinirleniyorum 4 ay önce bi kam mili kaptörü değişti , bilgisayardan beyine program atıldı 300 lira hesap çıkardılar .60 liralık parçaya 150lira yazıyor sinirlendim , bagajdan beyzbol sopasını alim ağızlarını yüzlerini dağıtayım diye düşündüm , sonra ölür felan al başına belayı . Yapacak birşey yok .Mantıklı bir insan isen agresif duygularını yer yer bastıracaksın.

    MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #3
    Coşkun
    coskun34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.133
    Teşekkür / Beğen
    Geçmiş olsun yıkama anında aracın başında durmalı gerekli yerlerde uyarmalı

  4. #4

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Karaoqlan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kandiliniz kutlu olsun . Geçmiş olsun , herkes sizinle aynı düşüncede . Laf anlamazlar , kendilerini üste çıkartırlar . Şiddet çözüm olmuyor malesef .Bende ara ara çok sinirleniyorum 4 ay önce bi kam mili kaptörü değişti , bilgisayardan beyine program atıldı 300 lira hesap çıkardılar .60 liralık parçaya 150lira yazıyor sinirlendim , bagajdan beyzbol sopasını alim ağızlarını yüzlerini dağıtayım diye düşündüm , sonra ölür felan al başına belayı . Yapacak birşey yok .Mantıklı bir insan isen agresif duygularını yer yer bastıracaksın.

    MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    tşkler...sizinde kandiliniz mübarek olsun...
    siz de iyi yapmışsınız, kendinizi kontrol etmişsiniz..

    zaten türk milleti sabırlı olmasa, sanayi de adam kalmazdı şimdiye kadar))

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı coskun34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun yıkama anında aracın başında durmalı gerekli yerlerde uyarmalı
    kamera vardı..ona güvendim...
    adam bilmiyor mu hacı...
    sanayidekilerie muhattap olmayı sevmem fazla...
    elimiz mahkum ama adamlara.. ))
    inatlaşsam yaptırttırırım da...
    huzurumu onlarla bozamam ))
    muhattap olacabileceğim tipler değiller ))

    zaten adam gibi adam olsalar, en azından yıkama parasını almazdı ))
    o da kurtarmıyo zaten..25tl ..
    adamların altında mercedes, audi var...

    120 tl mi verdim...kafam rahat ..))

  6. #6

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
    aferin len...helal olsun sana...
    ben zaten bu kapağı kırdıklarını biliyordum...
    yağlıyordum her zaman...
    ya pompacı, ya yıkamacı kırar diye bekliyordum da..
    yıkamacı kırdı...

    kendiniz parçalayın arabanızı, paranız cebinizde kalsın )))

    bi daha kırılırsa, torusun kilitli benzin kapağını takarım...bunlara mı çalışacaz biz ))

    okuyamamış, kalın kafalı ayağı çekiyolar, hesabını kitabını iyi biliyolar ama...
    o zaman kalın kafalı değller ))

  7. #7
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.337
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı meganne Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    megane 1 ciler..
    arabayı yıkatırken hayvanlara söyleyin...
    benzin depo kapağına ve bagaj amortisörlerine asılmasınlar...

    kırdılar...bi de demezler mi önceden kırıkmış yapıştırmışlar..
    ben bilmiyom mu malımı...kırılmasn diye yağlıyordum orayı..
    15 senedir kırılmıyo da elinde neden kırıldı...

    20 tl depo kapağı..
    60 tl işcilik takma
    20 tl bagaj amortisorü
    20 tl işcilik..

    120 tl...

    bi de üstüne utanmaz arlanmaz namuzlara 25 tl yıkama parası veriyoz...


    hayvanoğluhayvanlar...
    dalsan bi tenesine....tüm sanayi üstünde dalacak..
    ona güveniyorlar zaten...


    kalın kafa ayağı çeken
    çakal it sürüleri ya...hepsi üstümüzde...
    Gecmis olsun. Senin arabanin saglam yeri kalmayacak bu gidişle


    Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

    iMessage : tanseler@me.com

  8. #8

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı er.tansel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun. Senin arabanin saglam yeri kalmayacak bu gidişle


    Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

    iMessage : tanseler@me.com

    zaten sanayide bozuldu...aldığımda vallahi superdi
    sanayi artık şahin değil, megane 1 toplayıp gezmeye başladı.
    level atladı adamlar))


    paran olacak alacan sıfır araba+ kasgo...
    5-6 sene sürüp satacan))

    ağır bakımı gelince sonra kazasız, belasız, besmelesiz binilmemiş diye satacan...milllet öyle yapıo))

    bi de her zaman soruyolar...satmadın mı, satmıyon mu daha..

    SATMIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.....
    SATTIRAMAYACAKSINIZZZZZZZZZ........
    TOPUNUZZZZZZZZZZZ GELİNNNNN.......
    KABORTACI, YIKAMACI, DÖŞEMECİ, MOTORCU, BOYACI, YEDEK PARÇACI TOPUNUZZZZZZZZ GELİNNNN....
    SATMIYORUM

  9. Beğeni Emrebali05 liked this post
  10. #9

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
    iyi oldu oldu. .usta verniği atmış, kurumamış, barnak izi çıkmış biraz..
    akşama kadar dokunma dedi...çekemedim resmini tam ))
    plastik astarı da atmış, boyamış , sonra vernikte atmış üstüne..
    dökülme, kavlama yapmaz dedi...
    100 gr değil, 50 gr boya yetiyo oraya...
    boyayı tinerle falan inceltiyorlarmış...


    arka tekeri sökmeye gerek yok..
    krikoyla hafif kaldrıyonuz..
    8 numara cırcırlı anahtarla söküp takıyonuz..

    orjinaline göre içe çökük ve küçük gibi..
    bi daha kırarlarsa boyatmadan kendim takarım ))







    bagaj amortisörlerini de aldım taktım..))
    teki ni kırdım ))) kırık kırık taktım...

    internette o kısmı takarken de tornavida ile kanırtacaksınız diyor...ondan kırdım tekini..
    çıkarırken o kısmı düz tornavida ile kanırtıyorsunuz...
    ama takarken tak diye gidiyor..
    kanırtmayla uğraşırsanız takarken kırarsınız..


  11. #10

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3.520
    Teşekkür / Beğen
     
    yok ya...güzel olmadı..küçük ve oynuyor...
    orjinali 120tl, çakması 20 tl...orjinali gibi olur mu...

    sizinde kırarlarsa...yapıştırılmış falan derlersa..
    bunların taktiğini kullanın..

    yaaa öyle mi derken kafayı gömün...kırın adamın burnunu...
    sonra 4-5 kişi saldırır..
    2 hafta hastanede yatarsınız...

    çıkınca peşinizi bırakmazlar..
    alın bi silah...vurun 1-2 tenesini , temiz iş ))))

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •