Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: eeeeyyyyy Kara kız eeeeyyyyy kara kız..

  1. #1
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4.912
    Teşekkür / Beğen

    eeeeyyyyy Kara kız eeeeyyyyy kara kız..

     
    Evet arkadaşlar kara kızı satmaktan vazgeçtikten sonra uzun zamandır aklımda olan hatta 2 hafta önce siparişini verdiğimiz ve gelen sticker larımızı bugün uygulayabildik sonunda.. Ehh biraz acemilik söz konusu ama yakıştı bea..

    Stickerlarımız..
    [IMG][/IMG]
    ve başlıyoruz..

    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    ve FİNAL
    [IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]
    Te bu kadaaaa

  2. Beğeni ErCaN93, *USTA liked this post
  3. #2
    Tayfun SÖYLEMEZ
    ByTyFn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    30
    Mesajlar
    8.059
    Teşekkür / Beğen
    Eline Sağlik , Başkan Güzel Durmuş
    http://www.renaultfanclub.com/image....ine=1416790926

    ***** RENUALT MEGANE 2 SEDAN RS *****


  4. #3
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.766
    Teşekkür / Beğen
    Kara Kızından ayrılamayacağın belliydi zaten , stickerlar yakışmış güle güle kullan kardeşim...

  5. #4
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    30
    Mesajlar
    745
    Teşekkür / Beğen
    kara kızla devam hayırlı olsun kardeşim, stickerların da güzel olmuş eline sağlık

  6. #5
    Ercan KUZU ErCaN93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2014
    Yaş
    25
    Mesajlar
    343
    Teşekkür / Beğen
    Ahaha Burak abi noldu vazmigectin Bir Hafta Sonu Anadoluya bekliyorum seni işlerimiz var yapılacak

  7. #6
    Halil YEŞİLYAPRAK
    Efsane R9 Kaptanı
    *Renault9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    30
    Mesajlar
    8.224
    Teşekkür / Beğen
    ​Yakışmış kardeşim güle güle kullan.

  8. #7
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.155
    Teşekkür / Beğen
    Maşallah burak güzel secim. Ortadaki keşke arka çamurluğa yakın olsaymış ama bu halide güzel
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  9. #8
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2014
    Yaş
    43
    Mesajlar
    65
    Teşekkür / Beğen
    eline emeğine sağlık
    güle güle iyi günlerde kullanman dileği ile




    [img]http://i.hizliresim.com/27XyjE.jpg[/img

  10. #9
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4.912
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ByTyFn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline Sağlik , Başkan Güzel Durmuş
    Eyvallah başkan elimizden gelen bu kadar walla şimdi sadece F1 stickerı kaldı

    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kara Kızından ayrılamayacağın belliydi zaten , stickerlar yakışmış güle güle kullan kardeşim...
    Mustafa abi gördün piyasa da araba yok.. ee 45 50 de benim bütçemi aşıyor o yüzden kara kız ile aşkımız devam

    Alıntı drmgedikbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kara kızla devam hayırlı olsun kardeşim, stickerların da güzel olmuş eline sağlık
    Eyvallah aynen öle devam.. Hamdinin teklifini beğenmedik kutumuza kadar gidicez

    Alıntı ErCaN93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahaha Burak abi noldu vazmigectin Bir Hafta Sonu Anadoluya bekliyorum seni işlerimiz var yapılacak
    Aynen kardeşim vaz geçtik hayırlısı bakalım paslaşırız..

    Alıntı Renault.9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ​Yakışmış kardeşim güle güle kullan.
    Eyvallah cankuş sağol
    Alıntı KaRaHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah burak güzel secim. Ortadaki keşke arka çamurluğa yakın olsaymış ama bu halide güzel
    Abi ölcülendirmeyi yapamadık ya kırmızı seriti kısa almışız yoksa önden başlayıp arkaya kadar gidecekti.. Eyvallah abi

  11. Beğeni KaRaHaN liked this post
  12. #10
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.363
    Teşekkür / Beğen
     
    Güle güle kullan kardeşim. Yakışmış siyah üzerine kırmızı.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •