• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kumandadan Cam Kapatma

emre_kucuk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Merhaba . 2010 model Clio var. Kumandanın kilitleme kısmına 2 kere basılınca açık camların kapanma özelliği var mı ? Denemedim olmadı. ikilemde kaldım . Varsa arızayı yaptırayım .
 
Bu özellik bizim Clio 3 lerde yok malesef içiniz rahat olsun bir problemi yok
 
Geri
Üst