Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kapılar kilitliyken içeriden açılması ?

  1. #1
    DyNaStY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    75
    Teşekkür / Beğen

    reno Kapılar kilitliyken içeriden açılması ?

     
    Merhaba arkadaşlar

    Kapılar kilitliyken içeriden arka kapıların açılmamasını sağlayabiliyor muyuz. (Çocuk kilidi ile değil)
    <div style=text-align: center;><a href=http://www.renaultfanclub.com/image.php?type=sigpic&userid=12695&dateline=1355476224 target=_blank>http://www.renaultfanclub.com/image....ine=1355476224</a></div>

  2. #2
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.049
    Teşekkür / Beğen
    Maalesef İmkansız Bişe

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Cogu aracta kapıyı actıgınızda kapıda kılıdın oldugu yere yakın kucuk bı mandal bulunur asagıdaysa yukarıya cıkartın veya tam tersınnı yapıp ıcten deneyın R9 - R11- R19 - Megane kullandım hepsınde aynı sıstem vardı

  4. #4

    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    RENAULT FAN CLUB ÜYE TANITIMLARI kendinizi tanıtın lutfen

  5. #5
    memo_16
    Guest
    bizim arabada şöyle bişey var, araç hareket halindeyken ve kapılar kilitliyken otomatik cam panelinin altında bi düğme daha var, ona basınca camlar ve kapılar kilitleniyor ve kapılar açılsa dahi o tuşa basımadan arka kapılar açılmıyor, Clio IV lerde yok mu o tarz bişey ?

  6. #6
    babyolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen


    Aynen Mehmet abininde dediği gibi üstteki fotoda en arkada görünen tuş varsa ona basarsanız hem arka camları hemde kapılar kitlemiş olursunuz, çocuk kilidi düğmesi o

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Ocak.2013
    Mesajlar
    47
    Teşekkür / Beğen
    araç 2012 üretimiyse eğer kapı içindeki mandal haricinde bi yolu yok. o da çocuk kilidi anlamına geliyor zaten..

  8. #8
    Çiğdem Hoca
    clio_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    39
    Mesajlar
    2.477
    Teşekkür / Beğen
    clio 3 otantikte çocuk kildi yok herhalde di mi, şimdi aklıma geldi ama hiç rastlamadım öyle bir şeye ya da gerekmediğinden
    Hız, yolu değil; yaşamı kısaltır!


  9. #9
    memo_16
    Guest
    Alıntı clio_34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio 3 otantikte çocuk kildi yok herhalde di mi, şimdi aklıma geldi ama hiç rastlamadım öyle bir şeye ya da gerekmediğinden
    bildiğim kadarıyla 4 cam otomatiklerde var bu sistem, hem kapıları hemde camları kitliyor, 4 cam otomatik olmayanarda yoktur onun içinde kapıların kilitlenmesi için kapı içinde mandal var

  10. #10
    Çiğdem Hoca
    clio_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    39
    Mesajlar
    2.477
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı memo_16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarıyla 4 cam otomatiklerde var bu sistem, hem kapıları hemde camları kitliyor, 4 cam otomatik olmayanarda yoktur onun içinde kapıların kilitlenmesi için kapı içinde mandal var
    öhöm kapı içi mi? yani bendeniz bagajı açıyorum diye defalarca ön kaputu açan ve sonra da öyle gezen bendeniz bu durumda neler yapabilir acep o mandalı bulana kadar
    Hız, yolu değil; yaşamı kısaltır!


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •