Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 41 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sonradan Cruise Control Yapmak ( Fotoğraflı )

  1. #1
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen

    teknik Sonradan Cruise Control Yapmak ( Fotoğraflı )

     


    Kontrol tuşunu alacaksınız .





    Cruise controlün alt yapısı denilen şey yukarı da gördüğünüz bağlı olmayan kablo , arabanızda varsa cruise controlü aktif edebilirsiniz .






    Ne nasıl oluyor diye sormayın :aytuğ
    Fotoğraflar da karışık gibi duruyor bu sizi ürkütmesin :aytuğ

    Ses kontrol tuşundan iki tane var birisi hızı sabitliyor . Yani çakma olmuş ama olmuş .

    Alt yapısı var mı yok mu kontrol etmek için , araç içi sigorta kutusunun kapaklarını bir zahmet açın :aytuğ

    Orjinal parçalarla kesme biçme olmadan yazılım dahi atmadan çalıştırabilirsiniz .
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  2. #2
    Akın E.
    T.C. Vatandaşı

    ReD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    815
    Teşekkür / Beğen
    iyi güzel hoşta ben bu kadar söksem arabayı ciddi ciddi fabrika gelse toplayamaz baba
    2012 DUSTER 1,5 90 hp

    Gözüm yolda Gönlüm RS DE

    RS e kafa atan eski symbolcü

    İmam gazlarda cemaat düz gidermi hiç

  3. #3
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen
    Valla neyin nerede olduğunu bildikten sonra sıkıntı yaşmassınız :aytuğ

    Yeterki yanlış bağlama yapmayın :aytuğ
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  4. #4
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Sıkıntılı iş bilenin el atması lazım...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    351
    Teşekkür / Beğen
    valla ben pek güvenemem bu konuda el yapımı işlere daha profesyonel bişiler olmalı resul abi sorup duruyodu geçen onun işine yarayabilir paylaşımın için sağol kadirim

  6. #6
    Burak61
    Guest
    Çakma makma adam yapmış helal

  7. #7
    Enes CEYLAN
    yiclio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Yaş
    28
    Mesajlar
    527
    Teşekkür / Beğen
    helal olsun valla

  8. #8

    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    güzel paylaşım senin arabada varmı yoksa niyetlendinmi yapmaya

  9. #9
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı GoKaLp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel paylaşım senin arabada varmı yoksa niyetlendinmi yapmaya
    Akşam sökecem Gökalp Abi Alt yapısı varsa orjinal parçalarla yapabilirim .
    Muhtemelen yoktur :aytuğ 2005 model kesin TR üretimi ve parça çalmışlardır .
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  10. #10
    Burak DİNLER
    burakdinler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6.048
    Teşekkür / Beğen
     
    adam yapmış eyvallah kardeşim

    Kimsenin yaşamına karışmam,kimseyi yaşamıma karıştırmam.
    Herkesle arkadaş olabilirim ama sadece dostlarımı severim.



Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •