• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Megane II Torpidoya Küçük Krom Detaylar

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepkime puanı
247
Puanları
0
Yaş
33
Eski Hali :



419874_3115856573145_1909055416_n.jpg
425202_3115851253012_201522157_n.jpg


Yeni Hali :

7387189312_60180521d5_b.jpg
7387187430_ae58d6b2a7_b.jpg
7387185866_e827a3de26_b.jpg



Evde düşünüp duruyordum taksam nasıl olur diye , park sensörü takılırken yedek parçacıdan ücret bile ödemeden 15 cm lik bir parça ile bunları yaptım :)
Hem vites topuzuyla uyumlu oldu :D

Biraz hassaslar ama güçlü bir tutkal ile daha iyi olurlar :)

Bence iç mekanı fazlasıyla değiştiriyorlar :tony
 
Güle güle kullan :eyv
 
Güzel olmuş kardeşim :eyv
 
Teşekkür ederim :)
 
bende böle bişey yapmak istiyorum nasıl yapıldığı konusunda bilgi verebilirmisiniz ?
 
Gittim bir aksesuarcıdan 30 cm arkasından yapışkanlı krom şerit aldım .
Yapıştırdım .
Çok iyi tutmuyorlar .

Çift taraflı daha kaliteli bir bant ile yapıştırırsanız daha iyi olur .
 
Sıcak slikonla yapıştır o parçaları,ilerde sökmek istersen izi kalmaz kardeşim,eline sağlık yakışmış...
 
Geri
Üst