• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Cam açma butonları aydınlatması yardım lütfen

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Üye silindi 271

Bilgi Girilmemiş
arkadaşlar aracımın cam açma butonlarının aydınlatması çalışmıyor çalışan sadece ön sol kapıda bulanan 4 adet butondan ön sol ve arka sol kapı butonlarının aydınlatması çalışıyor. Arka kapılardaki ön sağ kapıdaki ve diğer iki butonların aydınlatması çalışmıyor. Bu konuda bilgisi olan varmı lütfen bi yardımcı olun.
 
2005 model bizim ki lambaların hepsi çalışıyor .

O butonların içinde dipsiz bir ampul vardır ama önemli olan butonun işlevini bozmadan kapağı açıp yapmak .
 
İşi bilen bir elektronikçide değiştirtebilirsin kardeşim,servis düğmeleri değiştirelim diyecektir...
 
Ben megane 2 nin ön yolcu tarafındaki cam düğmesini değiştirecektim içindeki ledi . Göstergeleri ve ön gögüsü değiştirdim ledlerini dedim bunuda yapayım uyumlu olsun . Söktüm düğmeyi , kapağını çıkardım fakat içinde turuncu ikitane küçük kutu gibi swich var ve led bunların arasında . Lede lehim makinesi dahi değdiremezsiniz o swichleri sökmeden . Gece 3 4 gibiydi fazla uğraşamadım geri topladım . Onlar nasıl çıkar bilmiyorum ama çıkarsa değiştirebilirsiniz ancak :) yani dipsiz ampül felan yok içinde
 
Geri
Üst