Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İlk çalıştırmada benzin kokusu ve devir sorunu

  1. #1
    Ahmet BAYDAR ucandosbik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen

    İlk çalıştırmada benzin kokusu ve devir sorunu

     
    Merhaba arkadaşlar. Aracı çalıştırınca motor soğukken dışarıya benzin kokusu geliyor. Araç içinde bir sorun yok. Bu sırada gaza basınca devir önce düşüyor motor stop edecekmiş gibi olup toparlıyor ve normale dönüyor. Dün egsoza baktığımda ucunda su gibi bir şey vardı ve yere damlamıştı birkaç damlası. Kokladım fakat bir koku alamadım. Emin değilim ama belki de çiğ yakıttı. Sorunumla ilgili bilgisi olan var mı? Araç 2004 1.6 16V LPG'li. Bu sorun motor soğukken olduğundan araç o sıra benzinde çalışıyor sanırım. Göstergede hem benzin hem de Lpg ışığı beraber yanıyor. Isınınca benzinde de LPG'de de sorun yok. Teşekkürler...

  2. #2
    RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI
    Onur Gönüllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    6.192
    Teşekkür / Beğen
    su damlamasında sıkıntı yok içiniz rahat olsun motorun verimli olduğuna işarettir diğer konular için bir çok sebep var yetkili serviste göstermenizi tavsiye ederim.
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

  3. #3
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.391
    Teşekkür / Beğen
    Şu günlerde hava birazcık soğudu.
    Aracınız otomatik jikle ile çalışıyor . YAni sıcak motora göre biraz daha fazla yakıt kullanıyor .
    Yakamadığı benzini egsozdan atıyor .
    Bu koku bizde de oluyor aynı araç . Yaklaşık 100 metre sonra LPG ye geçiyor .

    Diğer olaya gelirsek .
    Ben daha önce denedim gaza az basıp çektim stop edecek gibi olmadı . 1 kere az düşer gibi oldu , sonra hemen toparladı .
    Gaz kelebeğinizi temizletin.
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  4. #4
    Ahmet BAYDAR ucandosbik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen
    Cevaplar için teşekkür ederim. Gaz kelebeği temizlenmişti iki hafta önce. Yetkili servisteydi araç gaz kelebeği temizlendi ama para alınmayacak bu nedenle faturaya yansıtmadık demişlerdi. Bir kurtulamadım şu sorunlardan

  5. #5
    Karaoqlan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Mesajlar
    268
    Teşekkür / Beğen
    Kardes kafana takma bu sorunu benim meganda da var lpg'li 2005 1.6 115hp . Boğaz kelebeğini de temizlettim deqişen birşey olmadı.

    Bana sorarsan kafaya çok takıp servise felan gıtme paranı boşa harcamış olursun . yağını suyunu aksatma 10-15bin kilometrede bujılerı değiştir bide arada enjektor temizleyici feln koydur arabana gule gule bın .
    ilk zamanlar bende snin gbi çok takıodum yapman gereken arabanın huyuna göre davranmak kalkışlarda felan pedala sert yuklenme veya seri kalkarken pedala hafıf bas ondan sonra yüklen hiç bi sorun olmaz .

  6. #6
    KangooZH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2011
    Yaş
    31
    Mesajlar
    669
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ucandosbik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Aracı çalıştırınca motor soğukken dışarıya benzin kokusu geliyor. Araç içinde bir sorun yok. Bu sırada gaza basınca devir önce düşüyor motor stop edecekmiş gibi olup toparlıyor ve normale dönüyor. Dün egsoza baktığımda ucunda su gibi bir şey vardı ve yere damlamıştı birkaç damlası. Kokladım fakat bir koku alamadım. Emin değilim ama belki de çiğ yakıttı. Sorunumla ilgili bilgisi olan var mı? Araç 2004 1.6 16V LPG'li. Bu sorun motor soğukken olduğundan araç o sıra benzinde çalışıyor sanırım. Göstergede hem benzin hem de Lpg ışığı beraber yanıyor. Isınınca benzinde de LPG'de de sorun yok. Teşekkürler...
    Konu biraz hort olmuş ama çözüm bulundumu acaba bu soruna ?

  7. #7
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.701
    Teşekkür / Beğen
    ​Dostlar gerekeni yazmış zaten lpg-benzin aralığında o kokuda normal bence...
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  8. #8
    KangooZH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2011
    Yaş
    31
    Mesajlar
    669
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı ROADFOX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ​Dostlar gerekeni yazmış zaten lpg-benzin aralığında o kokuda normal bence...
    Abi durum farklı koku değil sadece,ilk çalışmada patırtılı devirlenme ve gazı verince araba salaklaşıyo ama bu durum sadece soğuk havalarda oluyo Yaz gelip havalar ısınınca sorun düzeliyo

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •