Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kapı kolları (iç)

  1. #1
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.335
    Teşekkür / Beğen

    gw Kapı kolları (iç)

     
    Değerli arkadaşlarım, biliyorsunuz bir çok megane 2'de iç kapı kollarında ki kaplamaların kalkması yüzünden çok çirkin bir görüntü oluşturuyor. Arabaya her binişimde bu kaplamaların oluşturduğu çirkin görüntüden o kadar rahatsız olmaya başladım ki dayanamadım Mais yetkililerine durumumu bildirdim. Bu gün kayseri Gülpar bayiinden bir yetkili beni aradı. Kilometre ve aracın modelini sorduktan sonra, bu konuyu derinlemesine araştırıp bana dönüş yapacaklarını söylediler. Eğer olumlu yanıt verirlerse beni gerçekten çok sevindirirler. Bakalım beklemedeyiz.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  2. Teşekkür Baki Cali Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni Baki Cali liked this post
  3. #2

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    457
    Teşekkür / Beğen
    inşallah olumlu yakıt gelir abi sen de biz de çok seviniriz yetkili serviste bakım yaptırmanın faydaları babamda dün akşam tutturmuş bir daha yetkili servise gitmicem diyo pahalı gelmiş dedim garanti? boş ver garantiyi dedi Allah akıl fikir versin bu adama

  4. Beğeni Htmakina liked this post
  5. #3

    Üyelik tarihi
    Ocak.2014
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1.671
    Teşekkür / Beğen
    Oncelikle gecmis olsun benim 2010 megan 2 aracimdada bu sorun vardi istanbul bagcilar cetaa servisine gittigimde dilek hanim vardi halkla iliskilerde gayet iyi ilgilendi benimle araca bakti ve gerekli incelemeyi yapti bikac gun sonra beni tekrar arayarak parçanın yenisinin takilacagini soyledi ve değişim yaptilar ucret talep etmeden ama sunuda soylemek isterim tabiki ben once şikayetvar.com sitesinde sikayet yazmistim kendileri bana dönüş yapti sonrasinda defigim gibi ilerledi durum

  6. Beğeni Htmakina liked this post
  7. #4
    Emirhan SERKUŞ
    Emir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    7.992
    Teşekkür / Beğen
    Hadi hayırlısı olsun abi, inşallah olumlu bir yanıt verirler.

    id=008

  8. Teşekkür Htmakina Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni Htmakina liked this post
  9. #5
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.335
    Teşekkür / Beğen
    İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  10. #6
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.129
    Teşekkür / Beğen
    Hakkı abi umarım güzel haberler gelir.bende sevinirim bu konuda
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  11. Teşekkür Htmakina Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni Htmakina liked this post
  12. #7
    Tayfun SÖYLEMEZ
    ByTyFn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    30
    Mesajlar
    8.052
    Teşekkür / Beğen
    İnşallah Olumlu Bir Sonuç Gelir Abim.. Gelmezsede Seni Rahatsiz Ediyorsa Reklamciya Siyaha Kaplat Abim Olmazmi ?
    http://www.renaultfanclub.com/image....ine=1416790926

    ***** RENUALT MEGANE 2 SEDAN RS *****


  13. Beğeni Htmakina liked this post
  14. #8
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.335
    Teşekkür / Beğen
    Az önce Kayseri Gülpar servisinden yanıt geldi arkadaşlar. Aracınızın bakımını bize yaptırırsanız değişimi gerçekleştiririz, aksi taktirde değişimi söz konusu değil dediler. Şirketimizin tüm larının bakımını onlarda yaptırmamıza rağmen kolaylık sağlayamayacaklarını belirttiler. Yani şu an için değişim söz konusu değil en az 8000 km daha var bakıma.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  15. #9

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    457
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Htmakina Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Az önce Kayseri Gülpar servisinden yanıt geldi arkadaşlar. Aracınızın bakımını bize yaptırırsanız değişimi gerçekleştiririz, aksi taktirde değişimi söz konusu değil dediler. Şirketimizin tüm larının bakımını onlarda yaptırmamıza rağmen kolaylık sağlayamayacaklarını belirttiler. Yani şu an için değişim söz konusu değil en az 8000 km daha var bakıma.
    hayırlısı olsun abi biraz daha sabır o zaman

  16. Beğeni Htmakina liked this post
  17. #10
    Ahmet BAYDAR ucandosbik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen
     
    Değişim yapınca verilen kapı kolları, soyulmakta olan kapı kollarının tamamen soyulmuş hali oluyor. Yani bence hiç uğraşmayın kendiniz soyun iyice. Soymak basit zaten. Tırnağınızla kazıyıp, ıslak mendille (alkol icermeyen su ve sabunlu olanları var) temizlerseniz 1 saatinizi alır. Bakıma da fazla para vermemiş olursunuz. Ben şahsen denedim, gittim bakıma ve ücretsiz değiştirdim. Bana ekstra olarak açı kaydırıcıyı da ücretsiz verdikleri için gitmiştim yetkili servise. Sadece kapı kolları içinse inanın değmez...

    Ben şimdi üzeri çizik dolu olan ve kötü görünen yerleri bu şekilde yapmaya başladım. İç kapı kollarının etrafındaki plastik kısım, şöfor koltuğundaki cam düğmelerinin etrafındaki plastik kısım gibi. Yarın hava iyi olursa devam edeceğim işleme. Fotoğraflarını koymaya çalışırım.

  18. Beğeni Htmakina liked this post

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •