Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Selam Arkadaşlar...

  1. #1
    mehmet_495 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2014
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen

    Selam Arkadaşlar...

     
    Selam arkadaşlar ismim mehmet 22 yaşındayım Eskişehir'liyim. bende 2005 Model 1.5 DCI Megane 2 ile aranıza katıldım. İnşallah sizlerle baya yenilik yapacağıma inanıyorum

  2. Beğeni Htmakina liked this post
  3. #2

    Üyelik tarihi
    Ocak.2014
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1.671
    Teşekkür / Beğen
    Hoş geldin aramıza aracının da maşallahı var keyifli vakitler

  4. #3
    Metin GÖKDELİ
    M3T0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    819
    Teşekkür / Beğen
    Hoş geldin Mehmet. Maşallah aracın çok güzel elimizen geldiğince her konuda yardımcı oluruz.
    2004 Meggy 1.5 dTi HB +140 hp Ottoman Blue
    2005 Fabia vRS 1.9 TDİ +300 hp Lemon Yellow

  5. #4
    mehmet_495 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2014
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen
    Hoşbulduk teşekkür ederim.
    Aracıma yaptıklarım;
    Aracıma Aux girişi yaptım.
    Neon kablo yapmayı düşünüyorum.
    İç kapı açma kolları çok çizilmiş oraya krom yapmayı düşünüyorum.
    Plakalıklarımı 3 çipli led ile 2 sıra yaptım.
    Mugen rüzgarlıkları yaptım.
    Full camlar film,
    ön cama güneşlik,
    Ayak altı led
    İç aydınlatma komple 3 çipli led yaptım.

  6. Beğeni M3T0 liked this post
  7. #5
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4.877
    Teşekkür / Beğen
    aramıza hoş geldin Mehmet kardeşim aracının maşallahı var küçük dokunuşlar büyük hazlar yaratır bu tarz çalışmalarına devam et

  8. #6
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.335
    Teşekkür / Beğen
    Hoş geldin Mehmet kardeşim. Keyifli paylaşımlar.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  9. #7
    Göksel AKGÖZ
    G.AKGÖZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    1.082
    Teşekkür / Beğen
    Hoşgeldin abi aramıza eskişehirin neresindesin bi tanışalım

  10. #8

    Aykut Karabulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    55
    Mesajlar
    11.675
    Teşekkür / Beğen
    Ailemize hoş geldiniz, keyifli ve faydalı forumlar dilerim.


  11. #9
    Yusuf AKDOĞAN
    2007 Symbol 1.5 dCi

    *Danube - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.359
    Teşekkür / Beğen
    Hoşgeldin Mehmet kardeşim

  12. #10
    Uğur BAŞAR
    Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    3.292
    Teşekkür / Beğen
     
    Hoş geldim kardeşim , araç dinamik gibi duruyor dıştan, dijital klima yok elektrikli ayna yok .. Jantları, kapı kuşaklarını falan sen mi değiştirdin?

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •