Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Megane 2 yol bilgisayarı ekranı hatası.

  1. #1
    Metin GÖKDELİ
    M3T0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    819
    Teşekkür / Beğen

    Megane 2 yol bilgisayarı ekranı hatası.

     
    Bu gün farkettim yol bilgisayarı ekranı saçmalamaya başladı daha önce böyle bişi gelmedi başıma, sebebi ne olabilir acaba ?




    2004 Meggy 1.5 dTi HB +140 hp Ottoman Blue
    2005 Fabia vRS 1.9 TDİ +300 hp Lemon Yellow

  2. #2
    Levent İNCE
    RedFoX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.454
    Teşekkür / Beğen
    Test mode yap duzelmezse kutup basini sok tekrar tak.

  3. Teşekkür M3T0 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni M3T0 liked this post
  4. #3
    anlkbck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    107
    Teşekkür / Beğen
    kardeşim inşallah büyük bişey değildir..konuyu takipteyim sonucunu merak ediyorum. neden böyle yaptı acaba..sanki forumda birinin daha başına gelmişti böyle bişey
    Megane II HB 1.6 16V Dynamique

  5. Teşekkür M3T0 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni M3T0 liked this post
  6. #4
    Uğur BAŞAR
    Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    3.288
    Teşekkür / Beğen
    Metin , aslında orada lastik algılama hatası yazıyor Göstergelerin şapkasını sök , göstergeleri tutan bir adet vida var onuda sök , göstergelere giren kablo söketini sök üfle temizle geri tak düzelecek.Korkulacak bir şey yok tamirciye falanda götürüp kesilmene gerek yok.Geçmiş olsun..

  7. Teşekkür M3T0 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni M3T0 liked this post
  8. #5
    Uğur BAŞAR
    Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    3.288
    Teşekkür / Beğen
    Buna benzer 2 konu açmıştım birini buldum diğerini bulamadım ,

    http://www.renaultfanclub.com/megane...i-op-dedi.html

  9. #6
    Tayfun SÖYLEMEZ
    ByTyFn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    30
    Mesajlar
    8.052
    Teşekkür / Beğen
    Büyük Bir Sİkinti Yok Metinim Bunda , Komple Sök Tekrar Tak Ama Öncesinde Test Mode Yap Bakalim Sonuç Ne Olucak ??
    http://www.renaultfanclub.com/image....ine=1416790926

    ***** RENUALT MEGANE 2 SEDAN RS *****


  10. Teşekkür M3T0 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni M3T0 liked this post
  11. #7
    Metin GÖKDELİ
    M3T0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    819
    Teşekkür / Beğen
    Herkese yorumları için teşekkür ederim aracı test mode de çalıştırdım biraz geçti ama tek bi harfte yine kayma var.



    Alıntı PuSu33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Metin , aslında orada lastik algılama hatası yazıyor Göstergelerin şapkasını sök , göstergeleri tutan bir adet vida var onuda sök , göstergelere giren kablo söketini sök üfle temizle geri tak düzelecek.Korkulacak bir şey yok tamirciye falanda götürüp kesilmene gerek yok.Geçmiş olsun..
    Uğur abi bu göstergelerin şapkasını nasıl sökücem acaba ? Temizleme yönteminide bi denim .
    2004 Meggy 1.5 dTi HB +140 hp Ottoman Blue
    2005 Fabia vRS 1.9 TDİ +300 hp Lemon Yellow

  12. #8
    Metin GÖKDELİ
    M3T0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    819
    Teşekkür / Beğen
    Sorun çözülmüştür Uğur abime teşekkür ederim bilgilendirme için, soket söküldü temizlendi 0 problem.
    2004 Meggy 1.5 dTi HB +140 hp Ottoman Blue
    2005 Fabia vRS 1.9 TDİ +300 hp Lemon Yellow

  13. Beğeni RedFoX, anlkbck liked this post
  14. #9
    Uğur BAŞAR
    Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    3.288
    Teşekkür / Beğen
    ​Geçmiş olsun Metincim

  15. Teşekkür Htmakina Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni M3T0 liked this post
  16. #10
    anlkbck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    107
    Teşekkür / Beğen
     
    böyle bi durumda ne yapılması gerektiğini de öğrendik hadi geçmiş olsun kardeşim
    Megane II HB 1.6 16V Dynamique

  17. Beğeni M3T0 liked this post

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •