• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Öncamlar kapanmıyor

onursmegancı

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
141
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar dinamik aracımda kapıları kilitleme tuşuna iki kez bastgmda arkalar kapanyo onler kapanmyo nedni ne olabilir
 
ÖN camları tanıtımı silinmiş olabilir camı kapatın cam dügmelerini kapatma pozisyonunda 5~10sn bekleyin düzelir
 
Kendin düzeltemezsen serviste obd den girip ayar çekerler...
 
Benimde sag ön kapanmiyor. Bende deniyeyim 5 10 saniye basili tutup.
 
Hazır böyle bi konu görmüşken bende sorunumu dile getireyim 2009 otantik aracımda camları açıp kapatmak için sürekli tuşa basmam gerekiyor hani otomatik kapanması için 2 3 sn. basılı tutup düğmeyi bırakınca kendisi açılıp kapanma muhabbeti bizim araçlarda varmıdır ? Varsa yapılışı nasıldır ben bulamadımda
 
[h=1]Authentique malesef yok[/h]
 
Geri
Üst