• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yayları taktık

onursmegancı

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
141
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar kuşun almıştım yayları 2 el 70 tlye 30 tlye de taktırdım görüntü hoş süspansiyon kötü :)
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Hayırlı olsun güle güle kullanın :eyv
 
Hayirli olsun, Güle güle kullanin
 
abi 30 tl nasıl taktılar :D ben 130 tl taktırdım
 
130 fazla bence, biz izmirde 70 e taktırıyoruz
 
kardeşim görüntü gerçekten şahane duruyor güle güle kullan. ama günlük kullanım nasıl biraz anlatır mısın sekme oluyor mu mesela konfor falan nasıl :D bizde yaptıralım iyi diyorsan...
 
Yakışmış kardeşim güle güle kullan İnegöl megane görsün.:)
 
30 tl ye nasıl taktılar onu ve sen 70 tl lik yayın neresine güvenip arabaya taktırdın ? İnşaat demirinden bozma yaylar hiç güvenli değil yarın kırıldığı zaman çok büyük sıkıntılar yaşatabilir
 
Geri
Üst