Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Megane 2 kapı gergisi

  1. #1
    ccesmeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2015
    Yaş
    36
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen

    Red face Megane 2 kapı gergisi

     
    Arkadaşlar 2004 Megane 2 dinamik sedan araca sahibim. Özellikle sağ kapının kapı gergisi açılırken tak diye vurma sesinin yanında harekette ediyor. Kesin değiştirmeli miyim yoksa tamir edilebiliyor mu?
    bir başka sorum bazen ilk çalıştırmada çalışır gibi oluyor 1 yada 2 kere stop ediyor herhangi bir ses gelmeden, sonra çalışıyor çeyrek deponun altına indirmiyorum benzini, benzin pompası bozuk olsa kesin olarak hangi durumlarla karşılaşırız.
    teşekkür ederim şimdiden

  2. #2
    o6plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    30
    Mesajlar
    163
    Teşekkür / Beğen
    abi kapı gergisi bende de aynı sorunu yapıyordu, 65 TL ye aldım bi tane 10 TL ye de sprey boya aldım kendim boyadım havalar iyileştiğinde değiştireceğim.
    usta değiştirmesine 30TL kadar işçilik istiyor + kaportacıya boyatırsan yine 20-30 TL civarı da boya parası istiyorlar.
    bütçene hangisi uyarsa o şekilde yaptırabilirsin.
    tamir olayını da araştırmıştım ben yaparım diyen çıkmadı hepsi değiştirmek gerekir o parçayı dedi.
    diğer sorunun hakkında bilgim yok

    Raflar çok tozlu.

  3. Teşekkür ccesmeli Mesaja Teşekkür Etti.
  4. #3
    ccesmeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2015
    Yaş
    36
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    tesekkur ederim de sprey boyayı nereden aldın ve de aracının boyasını nasıl tutturdun. Bu konuda yardımcı olursan hem o sprey boyayla ufak rötüş olacak yerlerde yapılabilir.

  5. #4
    o6plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    30
    Mesajlar
    163
    Teşekkür / Beğen
    hırdavatcının önüne çektim arabaya baktırdım adama yakın tonunda verdi bi tane aldım onu da, kapı arasında kalacağı için bire bir aynı renk diye tutturmadım öyle düşüncen varsa sanayi de kaporta boyacılarına yanaşacaksın abi. benim de var tampon altı gibi bi kaç rütuşluk yer ama renk farkı yatacağından dolayı kullanmayı düşünmüyorum.

    Raflar çok tozlu.

  6. #5
    o6plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    30
    Mesajlar
    163
    Teşekkür / Beğen






    resimler de bu şekilde biraz daha dikkat edilebilir bence sprey boyanın rengi için

    Raflar çok tozlu.

  7. #6

    Üyelik tarihi
    Mart.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    17
    Teşekkür / Beğen
    Arka kapıları değiştirmek çok kolay ancak ön kapılar bayağı sıkıntılı, çamurlukları ve davlumbazı falan sökmek gerekiyor. Bende tamirini yapabilen bulamadım. 4 kapıyıda değiştirtmiştim. Ayrıca boya için aracın boya koduna özel karışım hazırlayan boyacılar var. Spreyin içine dolduruyorlar boyayı. Ton falan tamamen aynı oluyor

  8. #7
    ccesmeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2015
    Yaş
    36
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    Sanirim değiştireceğiz mecburen

  9. #8
    o6plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    30
    Mesajlar
    163
    Teşekkür / Beğen
    yok abi ne davlumbazı sadece kapının 2+2 vidalarını sökeceksin birisi kapıyı tutacak sen de gerginin diğer iki vidasını da söküp değiştireceksin. bu kadar basit

    Raflar çok tozlu.

  10. #9
    albaykadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2016
    Yaş
    39
    Mesajlar
    607
    Teşekkür / Beğen
     
    Aynı sorun benim aracımda var(megan 2 hb) amcam sanayide motor tamir dükkanı var geçen gün yanına gittim hemen aracı birkaç adama gösterdi megan 2 de tamir olayı olmuyor muş yenisi şart yani bakalım verdik sipariş gelince taktırcam lakin fiyat hiç sormadım amcam halletcek sanırım))))

  11. Teşekkür saho Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni o6plaka, saho liked this post
    Beğenmeme saho disliked this post

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •