• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

klimayı açınca camın dışı buharlanıyor?

birinci0061

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2017
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yaş
39
S.a megan 2 sürücüyüsüö şükürler olsun aracımdan çok memnunum klimayi çalıştırdığım araçın içi soğuduktan sonra ön cam dışardan buharlanma yapıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:
Dışarı çok sıcak. Araç içerisi çok soğuk. Buhar yapması normal.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
herhangi bir problem yok yani normalir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst