Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Nefis Bir 11

  1. #1
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    12.706
    Teşekkür / Beğen

    Thumbs up Nefis Bir 11

     
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  2. #2
    Levent İNCE
    RedFoX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.455
    Teşekkür / Beğen
    şu s lerin farlarını hiç sevemedim

  3. #3
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    12.706
    Teşekkür / Beğen
    Valla renkler ve zevkler tartışılmazda 's lerin en güzel taraflarından biridir o farlar alem 's farına hasta bizim 11 cimiz sevmiyorum diyor hayretler içindeyim hatta isyanlardayımmm:aytuğ
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  4. #4
    Levent İNCE
    RedFoX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.455
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ROADFOX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla renkler ve zevkler tartışılmazda 's lerin en güzel taraflarından biridir o farlar alem 's farına hasta bizim 11 cimiz sevmiyorum diyor hayretler içindeyim hatta isyanlardayımmm:aytuğ
    yok ya valla çok kötü

  5. #5
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    12.706
    Teşekkür / Beğen
    RedFoX Nickli Üyeden Alıntı
    yok ya valla çok kötü

    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  6. #6
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.391
    Teşekkür / Beğen
    Mercekli far olayına hastayım . Araba güzel
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  7. #7
    Batuhan Arallı
    bthn00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    1.022
    Teşekkür / Beğen
    -Araç flash s falan değil abi rainbow bozması bir flash hatırlayan olursa geçen sene yani 2012 mayısında paylaşmıştım sahibinden.comda ilanı vardı araç 94 rainbowdur
    https://www.facebook.com/renaultspec..._type=bookmark

    Renault Special , Renault'a Dair Her Şey

  8. #8
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    12.706
    Teşekkür / Beğen
    ​araç 93 modelde rainbow'u bilemiyorum....
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  9. #9
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.391
    Teşekkür / Beğen
    Kaputun açık olduğu saniye 1.04 den başlıyor.

    Araba Flash S . Zaten o çamurlukta ki yazılar o kadar orijinal duruyor ki rainbow olma ihtimali zor .
    Motorun görüntüsüde var silindir kapağını görenler tanır zaten 1.7 .

    Bagajında da yazıyor 1.7 litre diye .

    Rainbow olsa görsem tanırım
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  10. #10
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.791
    Teşekkür / Beğen
     
    Güzel araç,maşallah var...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •