Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Arka Kapıya Takmak Lazım Birşeyler Artık :)

  1. #1
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.714
    Teşekkür / Beğen

    hımm Arka Kapıya Takmak Lazım Birşeyler Artık :)

     
    Dostlar arabayı aldığımda öyleydi nasıl yapmış bende anlamadım eski sahibi arka kapı iç çekme kolunun yarısı yoktu..bende nasıl olsa taktırırım vs dedim çok önemsemedimdi birde arkada oturmuyorum ya unutmuşumbayramda özellikle trafiğim yoğun oldu sağ arka tarafında oturan tüm dost ve akrabaların şiddetli eleştirilerine kahramanca göğüs germek zorunda kaldımaslında epeydirde arıyorum yok aga sol taraf buldum sağ yok çıkma buldum herif 100 tl dedi kapıyıda verirsen alayım dedim olmadıe bu gidişle bulamayacağımda (edit : burada kadirr deli kadirciğimede selamlar o anlar)bende alternatif çözümler bulmaya karar verdim özetle öyle yada böyle bir başka markanın yada renault un diğer modellerinin birinin arka kapı çekme kolunu takalım naapalım.Varmıdır şunu al tak diyecek babayiğit efenim



    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  2. #2
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.714
    Teşekkür / Beğen
    Yaklaşık 30 görüntüleme 0 tavsiyene yapalım bende yarın doğan slx çekme kolu takar 1 şişe tekilla içip falezlerden zıplarım başka seçenek kalmadıysa
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  3. Beğeni Htmakina liked this post
  4. #3
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.363
    Teşekkür / Beğen
    Hocam bir resim koysan da bir çare düşünsek resme göre. Valla işin içinden sıyrılacak tek bu cümleyi buldum..
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  5. Beğeni ROADFOX liked this post
  6. #4
    Yusuf AKDOĞAN
    2007 Symbol 1.5 dCi

    *Danube - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.370
    Teşekkür / Beğen
    valla başgan hayatında flash kapı açma kolu görmüşlüğün var mı diye sorsan 10dk düşünürüm
    bir resim koyaydın da bakaydık bir hal çaresine

  7. Beğeni Htmakina, ROADFOX liked this post
  8. #5
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.155
    Teşekkür / Beğen
    Renualt 9 olan broadwaylerinki ile uyumlu abi onlarınkini al tak bitti gitti slx nedir yahu
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  9. Beğeni ROADFOX liked this post
  10. #6
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    30
    Mesajlar
    745
    Teşekkür / Beğen
    Yapabileceğim en güzel şey burada flash sağ arka kapı iç çekme kolunu sormak olur :-)

    Ama hakikaten bi foto olaydı eyiydi :-)

  11. Beğeni ROADFOX, Htmakina liked this post
  12. #7
    Ferzan AKIN
    T.C. Vatandaşı

    ALoNso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.085
    Teşekkür / Beğen
    Abi sesini çıkarma bence.
    Bak bana
    Arka kapı hiç yok bende :S
    0 9 F 0 8 0 0
    O 1 R 11



  13. Beğeni Htmakina, ROADFOX liked this post
  14. #8
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4.912
    Teşekkür / Beğen
    Resim hakketten.isi kolaylastiridi murat abinin tavaiyesine uy broadway uyabilir

    tapatalk ile birlikte yanlaya yanlayaaa gonderildi..

  15. Beğeni ROADFOX liked this post
  16. #9
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2014
    Yaş
    42
    Mesajlar
    300
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ALoNso Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sesini çıkarma bence.
    Bak bana
    Arka kapı hiç yok bende :S
    Hic sikayet etme... buradaki en ozel arabalardan birine sahipsin...
    Renault Megane III GT Line 1.5 dCi 110 hp EDC Navpack

  17. Beğeni ROADFOX liked this post
  18. #10
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12.714
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı KaRaHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Renualt 9 olan broadwaylerinki ile uyumlu abi onlarınkini al tak bitti gitti slx nedir yahu
    yaw onu bende biliyorum yok ne hikmetse şehr'i antalyada işin garibi sol var sağ yokbizde açtıkki konu şehr'i istanbuldaki dostlar yolu düşünce belki sorar eder bulurlar ümit dünyası işte
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •