Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 0.9 Tce Soğuk motorda kalkış esnasında titreme sorunu

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Kasım.2018
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen

    0.9 Tce Soğuk motorda kalkış esnasında titreme sorunu

     
    Aracım 0.9 tce 2019 model joy paket. Sabahları soğuk motorda kalkış yaparken ileri ya da geri fark etmeksizin kalkışta titreme ile kalkıyor. Yarım debriyaj yapamaz oldum araçta. Motor ısındıktan sonra hiçbir şekilde titreme olmuyor. Aracım daha 11000 km de. Başka araçlarda da bu sorun var mıdır ? Yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum. Şİmdiden teşekküler.

  2. #2
    ieb93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2019
    Yaş
    27
    Mesajlar
    145
    Teşekkür / Beğen
    Bende de aynı durum var. Araç titremesin diye soğuk kalkışta 2000-2500 devir arasında debriyajı bırakıyorum. Ustaya sorduğumda küçük motor yapar demişti.
    Clio 2013 Icon 0.9 TCe

  3. Beğeni CLIO-IV liked this post
  4. #3

    Üyelik tarihi
    Kasım.2018
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen
    Çok saçma bir durum ama araç ısındıktan sonra motoru büyümüyor sonuçta hacim yine aynı hacim. Servise götürdüğümde herhangi bir sorun bulamadık dediler. Ancak kalkışta bu şekilde olması mantıklı gelmiyor. Baskı balatada sorun olsa araç her kalkışında titrer çekişten düşer ama böyle de bir durum söz konusu değil.

  5. #4

    Üyelik tarihi
    Ağustos.2016
    Mesajlar
    80
    Teşekkür / Beğen
    bendede aynı araçtan 2020 model 7000 kmde var.bende kalkışta titreme yok ama 1.ve 2 vitese atınca debriyajdan ayağımı çekerken ilk hareket halinde alttan tak diye bi ses geliyor.çözümü bulamadım.bide ayrıyeten araç soğukken aracı 3.vitese atip hızlanırken bi anlığına araba 2-3 kere tekler gibi oluyor sonra bidaha yapmıyor

  6. #5

    Üyelik tarihi
    Kasım.2018
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen
    Söylemiş olduğunu tak sesi tüm cliolarda mevcut olan konu. 2013 model 1.2 clio kullanmıştım daha önce aynı şey onda da vardı. Bir sorun olarak görmedim ayağı sert çekince öyle ses yapabiliyor.

  7. Beğeni CLIO-IV liked this post
  8. #6
    ieb93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2019
    Yaş
    27
    Mesajlar
    145
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı BatuhanAlbayrak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok saçma bir durum ama araç ısındıktan sonra motoru büyümüyor sonuçta hacim yine aynı hacim. Servise götürdüğümde herhangi bir sorun bulamadık dediler. Ancak kalkışta bu şekilde olması mantıklı gelmiyor. Baskı balatada sorun olsa araç her kalkışında titrer çekişten düşer ama böyle de bir durum söz konusu değil.
    Soğuk motor ile sıcak motor arasında yakıt yanma verimliliği fark eder bu da aracı güçten düşürür. Soğuk havada araçların yakıt tüketiminin artması nedeni budur.
    Clio 2013 Icon 0.9 TCe

  9. #7

    Üyelik tarihi
    Kasım.2018
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen
    Önerisi ya da daha önce böyle bir sorun ile karşılaşan var mı acaba ? Araç çok yeni ve çok sinir bozucu bir hale geldi nerdeyse arabayı satıcam o duruma geldim artık.

  10. #8
    Tolga Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2020
    Yaş
    28
    Mesajlar
    6
    Teşekkür / Beğen
    0.9tce 90hp clio aynı olay bende de var servise sorucam , 1 ve 2 vites tak tuk ses geliyo kalkış yaparken sanki şanzuman gibi ama bakalım 3000 i dolduruyım göstericem.

  11. #9

    Üyelik tarihi
    Kasım.2018
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğen
    Sizin aracınızda da sabah kalkışta titreme sorunu var mı acaba ?

  12. #10

    Üyelik tarihi
    Ağustos.2016
    Mesajlar
    80
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı Tolga Turan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.9tce 90hp clio aynı olay bende de var servise sorucam , 1 ve 2 vites tak tuk ses geliyo kalkış yaparken sanki şanzuman gibi ama bakalım 3000 i dolduruyım göstericem.
    servis sonuçlarını burdan yazarsan çok memnun oluruz

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •