Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Buda benim aracım ama son 1 haftamız

  1. #1
    zirvecol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Mesajlar
    325
    Teşekkür / Beğen

    Buda benim aracım ama son 1 haftamız

     
    Beni tanıyanlar vardır ama buraya yeni öğrendiğimden dolayı furkan kardeşimin tavsiyesiyle aranıza katilmak istedim. Son 1 haftamız arabamla 1 2 resim eklemek istedim.Herkeze kazasız belasız cezasız günler dilerim...(Resimleri elimden geldiğince doru sekilde eklemeye calıstım)






  2. #2
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.772
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlısı olsun kardeşim,yeniside Renault olur inşallah...

  3. #3
    zirvecol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Mesajlar
    325
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı olsun kardeşim,yeniside Renault olur inşallah...

    saol mustafa abi yeniside clio 1.5 85lik olucak ALLAH ın izniyle ama cliomu çok özlicem ya

  4. #4
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Maşallah, Allah kaza bela vermesin...
    Bir süre özlüyorsun sonra devam...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  5. #5
    zirvecol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Mesajlar
    325
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı speedmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah, Allah kaza bela vermesin...
    Bir süre özlüyorsun sonra devam...
    aynen en uyuz oldugum yanı 2 3 kisi varken araba hemen kesilmesi idi yeni clio ile kesilmeden cıkıcam inş. bayırlara gelince aklıma bile gelmez herhalde

  6. #6
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı zirvecol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen en uyuz oldugum yanı 2 3 kisi varken araba hemen kesilmesi idi yeni clio ile kesilmeden cıkıcam inş. bayırlara gelince aklıma bile gelmez herhalde
    O resimler Kağıthane'de mi çekildi...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  7. #7
    zirvecol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Mesajlar
    325
    Teşekkür / Beğen
    Hayır sarıyer büyükderenın ustunde cekildi kocatas diye geçiriyor kapının onunde cekmiştik ilk aldiğim gun

  8. #8
    MatraX_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2011
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.647
    Teşekkür / Beğen
    Arac cok guzl Masallah

  9. #9
    zirvecol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Mesajlar
    325
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı MatraX_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arac cok guzl Masallah
    Saol kardeşim

  10. #10
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen
     
    Araç güzelmiş maşallah
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •