• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

KiloMetre 127.. Stoplarımız Folyalandı ve Amerikan Park’landık..

firebird

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
99
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Ekli dosyayı görüntüle 8886Ekli dosyayı görüntüle 8887Ekli dosyayı görüntüle 8888Ekli dosyayı görüntüle 8889

Şanzıman, amortisör problemlerinin arasında bi de bu işleri yaptım :)
Stopları füme transparan folyo ile folyoladım ve amerikan park montajı yaptırdım.. Epeydir yeni fotoğraf ekleyemiyordum, kendimizi güncelleyelim ;)

Bu vesile ile herkese iyi yıllar dilerim, 2013’ün size ve sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesi dileklerimle.. :halay
 
hayırlı uğurlu olsun :)
 
gule gule kullanin..
 
hayırlı olsun güle güle kulanın gayet hoş olmuş :eyv
 
Çok teşekkürler arkadaşlar.. :eyv
 
hayırlı olsun
 
Çok iyi olmuş bence... Sisleri de turuncu yaparsanız daha hoş olur mu ki? :)
 
araç şık olmuş plakalıkları sökün plakanın etrafını tinerle geçin bide leş sarı parkları sökün. Maşallah qw
 
Maşallah bence beyaz yerler kesilse folyo sadece siyah yerde dursa da güzel olur :)
 
Maşallah, Allah Kaza - Bela Vermesin :eyv
 
Geri
Üst