Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Angara da bir fluance :)

  1. #1
    xxomar93xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen

    Thumbs up Angara da bir fluance :)

     
    Bır zamanlar yıkamıştım ole fazla bır ozende yoktu ama Beyaza az bır temızlık bıle yetıyor du Tabı gecenlerde arkadan vurunca son halı nasıl olur bılmıorum :S Arac hala servıste .s

    Mekan 'ANGARA' FLUANCE Yollara devam


  2. #2
    KubilaY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı xxomar93xx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bır zamanlar yıkamıştım ole fazla bır ozende yoktu ama Beyaza az bır temızlık bıle yetıyor du Tabı gecenlerde arkadan vurunca son halı nasıl olur bılmıorum :S Arac hala servıste .s
    MaaşAllah mis gibi araç lakin son halini merak ettim

    Çaldırana çıkarken Güreller marketin karşısındamı oturuyorsun Ömer

  3. #3
    xxomar93xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı KubilaY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MaaşAllah mis gibi araç lakin son halini merak ettim

    Çaldırana çıkarken Güreller marketin karşısındamı oturuyorsun Ömer

    Kubılay abi sende oralarda mısn yoksa mekanı gorunce zaten hemen bıldın eet orda oturuorum Son halını bende merak edıyorum .s daha servısten cıkmadı. Sen arbaya bakarsın bakarsın bırı gelır arkadan vurur Napcan Hayırlısı be
    Mekan 'ANGARA' FLUANCE Yollara devam


  4. #4
    SinanSoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Mesajlar
    1.384
    Teşekkür / Beğen
    aynen Kubilay abi caminin karsisi masallah arac guzel duruyo bende hyundai akbak in yanindayim

  5. #5
    KubilaY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Eee O zaman Mini Buluşmamamız ne zaman

  6. #6
    SinanSoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Mesajlar
    1.384
    Teşekkür / Beğen
    7 eylulden sonra abi insallah

  7. #7
    KubilaY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Haydi Bakalım
    Alıntı SinanSoylu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 eylulden sonra abi insallah

  8. #8
    xxomar93xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    83
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı KubilaY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eee O zaman Mini Buluşmamamız ne zaman
    Abicim arac servisten cksin farketmez sen nerdesin abi yakinlarda mi ?

  9. #9
    SinanSoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Mesajlar
    1.384
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı xxomar93xx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abicim arac servisten cksin farketmez sen nerdesin abi yakinlarda mi ?
    Ziraat mahallesi tarafinda oturuyor Kubilay abi diskapinin arka taraflari

  10. #10
    Emirhan SERKUŞ
    Emir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    7.992
    Teşekkür / Beğen
     
    Geçmiş olsun.

    id=008

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •