• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Laguna Eskişehir deydi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Üye silindi 271

Bilgi Girilmemiş
Arkadaşlar geçenlerde Eskişehire gitmiştim orada çektiğim birkaç fotoları paylaşmak istedim uçak müzesinde çekildi fotolar.

Bu arada aracımın farları solmuştu yenilendi yeni haliyle en kısa zamanda fırsat olursa kaliteli fotolarla yine RFC de olacaktır.


lagun01.jpg

lagun02.jpg

lagun03.jpg

lagun04.jpg

lagun05.jpg

lagun06.jpg

lagun07.jpg

lagun08.jpg

lagun09.jpg

lagun10.jpg

lagun11.jpg

lagun12.jpg

lagun13e.jpg

lagun14.jpg

lagun15.jpg

lagun16.jpg

lagun17.jpg

lagun18.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Maşşallah taş gibi duruyor Laguna
 
Maşallah Taş Gibi Araba Güzel Çekimler....:eyv
 
Maşallah , yine yakıyor ortalığı :eyv
 
Kazasız belasız nedret keşke farları değiştireceğine Plastix mi öyle bişey vardı ondan alsaydın zımparalayıp onu da polisajladınmı güzel olurdu
 
Maşallah, Allah kaza bela vermesin...:eyv
Çok diri duruyor laguna...
 
makam arabası gibi maşallah
 
Facebook dan sona nihayet fotoğraflar bizede gelmiş...
Maşallahı var,kazasız belasız kullan kardeşim...:eyv
 
çok orjinal ve diri duruyor maşallah nazar değmesin
 
Bu kasa Lagunaları çok seviyorum.
İçimde ayrı bir yeri var
 
Geri
Üst