• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Şuan için Ankara Ekibindeki Tek Scenic

egegunesi

Aytaç ATEŞ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
352
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2001 Scenic RXT 1.6 16 v. başlıktada söylediğim gibi ankara ekibinde başka scenic yok. yeni katılımları bekleriz.






 
Moderatör tarafında düzenlendi:
...ve de göstergeleri beyaz,Türkiye de Tek.
M a a ş a l l a h
 
Beyaz göstergeler scenic'e çok güzel olmuş..
 
...ve de göstergeleri beyaz,Türkiye de Tek.
M a a ş a l l a h

bak abi onu unuttum. başka yok.
 
Tamam abi iletişime geçiyim hoşuma gitti beyaz göstergeler :)

yarım saat sürüyo en fazla. yaptırması kolay.
 
Maşallah kazasız belasız güzel araç.
 
Kazasız belasız. Rengi çok güzel benim araçta bu renk. Kir falan belli etmiyor hoş duruyor gerçekten.
 
Geri
Üst