• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Babamın Pampası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Üye silindi 271

Bilgi Girilmemiş
Arkadaşlar malum şuan arabam yok izindeyim ve babamın pampasıyla idare ediyorum bikaç foto çekeyim dedim. Sigara içmeyi bırak daha orijinal paspasına ayak bastırmıyor karton koymuş bizden de hasta ya maşallah.










 
Maşallah ALLAH Kaza Bela Vermesin :eyv :eyv
 
Ah bu babalar eski toprak olduklarından mıdır nedir bizimkide karton koyar :)
 
Maşallah,kazasız belasız kullansın kardeşim,torpidonun üzerine bile örtü yaptırmış,baban tam hasta he... :)
 
MaşaAllah aracınıza. Allah kaza bela vermesin. İyi Forumlar...:):eyv
 
​Meşhur kangoo bu demek abi hakikaten dediğin kadar varmış.MaşAllah kazasız belasız.:eyv
 
Maşallah,kazasız belasız kullansın kardeşim,torpidonun üzerine bile örtü yaptırmış,baban tam hasta he... :)

Abi adam 2013 ocak ayında aldı arabayı koltuklardaki poşetleri sökmeden özel aynı renkte kılıf diktirmiş kimse oturmadan. Paspaslara baktım ayak izi yok. Yaylada jant kapakları çizilir diye yedek almış orjinalleri çıkarıp onları takıyor ya. Bide biyere giderken sigara içirtmiyor krize giriyorum sağa çek dur dışarda iç sonra bin diyor la bana.
 
Babalar öyledir. Bende öyle..12 3
 
Maşallah.Allah Kaza,Bela+Ceza Vermesin.:eyv
 
Geri
Üst