Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Selam..

  1. #1
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen

    Selam..

     
    Herkese merhaba...

    Adım Eren Dumlu. Ford-Otosan Gölcük fabrikada Ürün geliştirme departamanında çalışıyorum.Uzun zamandır modifiye vs işlerini kendimce kovalarım. Şu an 98 lacivert Megane Coupe F7R sahibiyim.Aracı yeni aldığımdan henuz foto yok.Çektikçe paylaşırız.

    Siteyi Halil ve Ozan ikilisi sayesinde öğrendim.Az öncede beraberdik zaten

  2. #2
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Hoşgeldin Eren, Güzel bir geceydi bi dahakine görüşmek üzere...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  3. #3
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı speedmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin Eren, Güzel bir geceydi bi dahakine görüşmek üzere...
    Abi eyvallah.Güzel sorunsuz kazasız belasız bir geceydi.Bu arada videoları isterim haberin olsun

  4. #4
    ÖzgürYaşam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Hoşgeldin kardeşim,daha çok beraber olacağız , fotoğraf günlerimiz oluyor güzel resimler çekeriz beraber

  5. #5
    ApSUVai
    Guest
    Hoşgeldınzı ıyı forumlar ozan abı cok bahsettı sızden araba guzelmıs baya umarım resımler gelır yakında

  6. #6
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi eyvallah.Güzel sorunsuz kazasız belasız bir geceydi.Bu arada videoları isterim haberin olsun
    İkinci denemlerin videosu yok haberi olsun. hafıza kartını çıkarmıştım geri takmadan almışım makinayı sadece Gökhan'la olan bi kaç tane var...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  7. #7
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı RenaultFanClub Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin kardeşim,daha çok beraber olacağız , fotoğraf günlerimiz oluyor güzel resimler çekeriz beraber
    Hoşbulduk Foto günlerine gelirim tabiki ne demek.Daha eksikler var gerçi ama olsun.İlk fırsatta kırmızı ışılardan kurtulmalıyım

  8. #8
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı muratcantona Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldınzı ıyı forumlar ozan abı cok bahsettı sızden araba guzelmıs baya umarım resımler gelır yakında
    Teşekkürler.Sağolsun iyi niyetli kendisi Biraz önce beraber bir kaç deneme yaptık.Sanırım fotodan önce video gelebilir Arabanın incik boncuk hariç genel görselliği daha dün akşam bitti.Hafta sonu hava iyi olursa fotolar gelir

  9. #9
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı speedmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İkinci denemlerin videosu yok haberi olsun. hafıza kartını çıkarmıştım geri takmadan almışım makinayı sadece Gökhan'la olan bi kaç tane var...
    Az yoktan iyidir abi.Şükür

  10. #10
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşbulduk Foto günlerine gelirim tabiki ne demek.Daha eksikler var gerçi ama olsun.İlk fırsatta kırmızı ışılardan kurtulmalıyım
    Bu haliylede güzel araban Eren, kasma kendini fazla...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •