Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: SAHİBİNDEN FLUENCE PRİVİLEGE RS CONCEPT 1.6 16v 110HP

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    307
    Teşekkür / Beğen

  2. #2
    Mert Koç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1.122
    Teşekkür / Beğen
    Hey maşallah,hayırlı satışlar abi hayırdır ?

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    2.173
    Teşekkür / Beğen
    hayırlı satışlar evren abi neden satıyorsun

  4. #4
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.706
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı satışlar kardeşim...

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    307
    Teşekkür / Beğen
    Alınabilecek Fluence ler bölümüne yakışır diye düşündüm.. Piyasa pazar analizi vs.. sebeblerden bu fiyat verilirse satarım yoksa acil bişi degil kafamda başka planlar var yine fluence ile ilgili ama

  6. #6
    efecelebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    262
    Teşekkür / Beğen
    Hayırdır inşaALLAH Evren abi, olumsuz bir acil durumdan ötürü satmıyorsundur umarım

    Hayırlı satışlar...
    EmSaLsİz Follow me Home Modülü
    http://www.renaultfanclub.com/renaul...ygulamasi.html

    EmSaLsİz Amerikan Park Sinyal Modülü
    http://www.renaultfanclub.com/satili...anahtarli.html

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    307
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı efecelebi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırdır inşaALLAH Evren abi, olumsuz bir acil durumdan ötürü satmıyorsundur umarım

    Hayırlı satışlar...
    yok yok acelesi falan yok.. sadece başka planlarım var ama yine renault marka bir otomobille ilgili planlar

  8. #8
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    hayırlı satışlar olsun.. bold mu geliyor yoksa ?
    TRS Coupé

  9. #9

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    307
    Teşekkür / Beğen
    model yükseltip bolda da gecebilirim bi ihtimalde megane 3 rs olabilir

  10. #10
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı EVREN TOPCU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    model yükseltip bolda da gecebilirim bi ihtimalde megane 3 rs olabilir
    vay arkadaş 2010 model arabnın modeli nasıl yükseltilir seyreyleyin
    TRS Coupé

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •