Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 68 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Taksi Macerasına Başlayan Fluence

  1. #1
    taxi driver

    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    52
    Mesajlar
    105
    Teşekkür / Beğen

    Taksi Macerasına Başlayan Fluence

     
    Uzun araştırmalar sonucu her önüyle TAKSİYE uygun olarak Fluenceye karar verdim. Kendim kullanacağım içinde fazla bir sorun teşkil etmeyeceğini umarak girdim bu işe.
    İkinci el olarak alındı, 7000km.de 85hp 1.5Dci,Business en alt donanım. Donanım olarak taksiye fazlasıyla yeterli, hatta çok fazlaydı. Uzun bir hazırlama dönemi geçirdim. Fotolar aracın son Tüv'e kadar olan bölümlerini
    anlatıyor.
    Ayrıca ses yalıtımı, müzik sistemi, carbon kaplama, özel koltuk kılıfı ve taksiye özel ışıklandırma yaptım. Aslında yapacak çok şey var ama, imkan meselesi.

    Şu an 25.000km'de. Servise bir kere gidildi. Servis bakımları çok pahalı. Ticari araç olduğundan her 10.000 km'de gidilmesi lazım. Her 10.000km. bakımı yağ,yağ filtresi ve hava filtresi sadece 375 tl.civarı. İleriki bakımlar çok daha fazla olacağı kesin. Arkadaşımda 40.000 km.de 700 tl.istendi oda servise götürmeyip özeli tercih etti. Garanti varsın olmasın dedi. Zaten garantiye sokacağım pek de bir şey yok zaten. Soyulan rezistans düğmesini sprey sıktınız dediler. Garantiye girmez dediler. Eee yenisi ne kadar 700 tl. Hadi ordan senin garantin senin olsun dedim içimden ve yetkili servis olayını kapadım. Yaşasın özgürlük. Yağ değişim maliyeti özelde ne kadar, söylersem gülersiniz, sadece 65 tl. Heryerini kontrol ediyorsun, serviste aracın yanına gelemezsin falan filan olmadan hissederek bakım yapıldı. Filtreler değişti.
    İlk kullanım izlenimleri;
    Aracın büyüklük olarak geniş olmasından alışana kadar ufak sürtmeler oldu.
    Arka görüş çok kötü, arka bagaj kapak kolları MÖ.yıllarına ait.
    Kapı giriş yüksekliği çok vasat. Müşteriler girerken kafalarını çarpıyor. Yolcu ön koltukta yükseklik ayarı olmaması çok kötü.
    Torpido gözü çok küçük.
    Plastik aksamlardan ses geliyor.
    Geri vitese geçmesi vasat.
    Debraj çok yüksekten kavrıyor.
    Kalkışlarda kavramalarda titreme yapıyor.
    Araca 5 vites yeterli gelmiyor.
    Düşük devirli motor olması kötü. Vites araları çok kısa.
    Silecek kollarının kalkmaması yontma taş devrinden kalma teknoloji.
    Arka cam rezistans yetersiz.
    Yakıt sarfiyatını yol bilgisayarı benim matematik bilgimden çok daha kötü hesaplıyor.
    Kısaca kalıbının aracı değil. Kasa ve görünüşüne göre çok daha iyi olabilirdi.
    Parasına göre çok hakkını verememiş. Alt donanımının 35.000 tl.yi geçmeyecek bir araç.
    Ben ticari olarak aldım, ama özel araç olarak kesinlikle almazdım.

    Konu tonkano tarafından (19.Şubat.2012 Saat 18:20 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    taxi driver

    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    52
    Mesajlar
    105
    Teşekkür / Beğen
    Son haliyle Tüv'den onay alacak;

  3. #3
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4.877
    Teşekkür / Beğen
    İlk kez görüyorum taksi fluence

  4. #4
    taxi driver

    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    52
    Mesajlar
    105
    Teşekkür / Beğen
    Banyo zamanından görüntüler;

  5. #5
    ÖzgürYaşam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    maşallah taksiye yakışmış fluence

  6. #6
    hakanbalkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    aha sıvı sarı oluyor dedim bi an
    hadi hayırlı olsun bol kazançlar...

  7. #7
    Ataman YÜCESAN
    ataman67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    510
    Teşekkür / Beğen
    Meslektaşım Gelmiş Hayırlı İşler Bol Müşteriler.






  8. #8
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.821
    Teşekkür / Beğen
    Maşallah,taksi olmak yakışmış araca,kazasız belasız kullanırsın inşallah...

  9. #9

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    baska bi işe yaramaz zaten fluence yük arabası olarak kullancan oldum olası nefret etmisimdir su fluenceden ama iyi bi secim olmus 85 ps az yakar farlarada xenon takın tamamdır

  10. #10
    Çağatay KOCAKUŞAK
    Chucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Mesajlar
    1.153
    Teşekkür / Beğen
     
    hayırlı işler bol kazançlar

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •