Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Fluence şanzıman Yağ Kaçırma Sorunu

  1. #1
    faultless_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2011
    Mesajlar
    208
    Teşekkür / Beğen

    Fluence şanzıman Yağ Kaçırma Sorunu

     
    Merhaba arkdaşlar...

    Önceki konularda da bahsetmiştim araçımı park ettiğim yrde yağ birikintisi oluyor diye. Bugün servise gittim ve konuyu illetim adamlar normal dedi.. Trabzonda değirmendere servisi diyor normal diye sadece motora bakarak.. Sesimi çıkartmadım Şana trafındaki diğer servise gittim onlarda şimdi bakamayz çok yoğunuz dediler gün verelim dedimler bende perşembe gününe aldım. Dışardan başka bir tanıdığıma getirdim arabayı kaldırıp baktı adam alt kısımdan bi yeri çıkartı ve şanzımanın bağlantı kısmından yağ kaçırdığını söyledi. bnde baktım gerçekten öyle.. perşembe gününe kadar zarar edermi dedim etmez dedi ama erkenden git granti kapsamnda yapmak zorundalar. Alt kısımdan da büyükçe çamurlar çıktı taş gibi olmuş duruyordu parçaların arasında onları temizledim o arada. Servisi ilgilenmiyor diye şikayet ettim kaç defa yine aynı konular devam ediyor. Bu sabah aradılar şikayet için biz size neyptık diyorlar bana hala. Sizce perşembe gününe kdar zararı olurmu arabaya zaten çok kullanımıyorum yatıyor araba.... Araç 13.000km henüz


    NOT: Sis farlarının kenarları için krom aldım plastikle beraber 60TL ikisi..


    [IMG][/IMG]



    [IMG][/IMG]
    Konu faultless_61 tarafından (03.Haziran.2012 Saat 11:25 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Ünal BAL - TRABZON
    lordpozzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    535
    Teşekkür / Beğen
    değirmenderedeki servis bir alem zaten bende sunroff için gitmiştim adamlar arabaya bakmadan birşey söyleyemem diyor e bakın diyorum yok içeri garaja alıp orada bakacaz falan yaw fiyat istiyorum diyorum bir türlü fiyat söylemediler güler misin ağlar mısın
    Konu lordpozzo tarafından (15.Mayıs.2012 Saat 14:59 ) değiştirilmiştir.
    61 KP 867

  3. #3
    faultless_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2011
    Mesajlar
    208
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı lordpozzo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    değirmenderedeki servis bir alem zaten bende sunroff için gitmiştim adamlar arabaya bakmadan birşey söyleyemem diyor e bakın diyorum yok içeri garaja alıp orada bakacaz falan yaw fiyat istiyorum diyorum bir türlü fiyat söylemediler güler misin ağlar mısın
    aynen katılıyorum sana arkadaşım böyle bir servis görmedim ben. Perşembe günü araç yapıldıktan sonra orayı şikayet edeceğin bu sefer.

  4. #4
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    ben dahil k4m motoru olan etrafımdaki tüm larda bu şanzıman yağı kaçırma olayı var. kronik bir sorun.. keçenin değişmesi için baskı balatayı bekliyorum.. eksildikçe yağ tamamlayıp devam ediyorum.. 1-2 günden bir şey olmaz, içiniz rahat etsin
    TRS Coupé

  5. #5
    Uğur Kaymak
    16-UğUR-55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.572
    Teşekkür / Beğen
    Size normal diyen servisi şikayet edin.
    Megane Sport Tourer 1.5 dci 105 bg Privilege

  6. #6

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2012
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
    Garanti kapsamındaki onarımlarınız da eğer hareket durumunu etkileyecekse -ki yağ kaçağı etkiler randevu vermek gibi bir şansı yok, alıp onarıma başlamak zorunda. Seyir durumunuzu etkilemiyorsa da 48 saat içinde randevu vermeli. Sizi öteleme gibi şansı yok yani. Götürün kapısına bırakın, yerine de ikame araç isteyin mecbur yapacak.

  7. #7
    AlpAlp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    207
    Teşekkür / Beğen
    Kardeş geçmiş olsun bugün yapılmış olması lazım noldu yapabildiler mi? Bu servis işi heryerde aynı demekki bende diyodum ki arabayı servise Trabzona götürürm oranın sanayisi daha iyi diyordum ama servismi hepsi aynı dimekk bu arada şu sis çerçevelerinin adresini bi yazarsan iyi olur ben bi türlü buılamadım
    Gazla uçabilirsin ama frenle konamazsın...

  8. #8
    Selim--TRABZON
    Selo61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    1.009
    Teşekkür / Beğen
    Serviste iş yaptırmak istiyorsan sert çıkacaksın,başka yolu yok.Yoksa direk kandırmaya çalışıyorlar seni,yemezler...

  9. #9
    faultless_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2011
    Mesajlar
    208
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı AlpAlp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeş geçmiş olsun bugün yapılmış olması lazım noldu yapabildiler mi? Bu servis işi heryerde aynı demekki bende diyodum ki arabayı servise Trabzona götürürm oranın sanayisi daha iyi diyordum ama servismi hepsi aynı dimekk bu arada şu sis çerçevelerinin adresini bi yazarsan iyi olur ben bi türlü buılamadım

    Pazartesine(21mayıs) kaldı servis işi arkdşım usta başlarına baktırdım arabyı diğerleri baktı baktı normal diyip durdu. .. Epey karıştırdım servisi. arabanın bakımınıda aynı yaptırcağım dedim pazartesi bırakırım size yaparsınz herşeyini..

    Sis çerçevelerinin adresi derken???? . Bn onları servisten aldım. 60TL ye plastik kısmı ile beraber.. sadece kromda alsan 60 tl... Eğer bulamadıysan temin edebilirim sana servisten

  10. #10

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    307
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı hSyin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garanti kapsamındaki onarımlarınız da eğer hareket durumunu etkileyecekse -ki yağ kaçağı etkiler randevu vermek gibi bir şansı yok, alıp onarıma başlamak zorunda. Seyir durumunuzu etkilemiyorsa da 48 saat içinde randevu vermeli. Sizi öteleme gibi şansı yok yani. Götürün kapısına bırakın, yerine de ikame araç isteyin mecbur yapacak.

    bu yazıyı dikkate almanızı şiddetle öneririm. Teşekkurler Hsyin

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •