Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 39 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Acil gösterge panel üstü güneşlik şapka kokpit artık herne diyorsanız

  1. #1
    onurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Teşekkür / Beğen

    hımm Acil gösterge panel üstü güneşlik şapka kokpit artık herne diyorsanız

     
    gösterge üstü dedim tamda burdan stabilize yola çıkınca malum araç sert ses geliyor böyle sürtünme deri gıcırtısı gibi bişey elimle hafif kaldırdım mı ses gesiliyo eee benim hep böyle tutatcak halim yok ya servise gittim söktüler taktılar gene aynı slikon sprey sıktım gene aynı napcaz bi bilgisi olan varmı

  2. #2
    Aykut_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.340
    Teşekkür / Beğen
    Arac nedir ?
    AG

  3. #3
    Aykut_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.340
    Teşekkür / Beğen
    Araciniz fluence galiba. Bu olay benim basima geldi. Oncelikle mutlaka bu parcayi garantiden degistirin. Kabul etmezler ise bu parcayi sokup oyle test surusu yapin. Sesin kesildigini goreceksiniz. Baski yapin ve bu parca garantiden degissin. eger degismezler ise bir kac servise daha gidin . Eger yine basarisiz olursaniz cözum icin size yardimci olucam. Sorunu size soyleyeyim. Araciniz yumusak kaplamaya sahip buyuk ihtimal. Nedeni ise bu yumusak madde kumas gibi ve siperligin icinde percinlenen yerde bu kumaş doku bitiyor. Bu doku mavi bir yapistirici ile tutturulmus. Ses tam oradan çıt çıt diye gelir. Siperligin bazi yerlerinden tutarsani ses kesilir.
    AG

  4. #4
    onurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Aykut_25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araciniz fluence galiba. Bu olay benim basima geldi. Oncelikle mutlaka bu parcayi garantiden degistirin. Kabul etmezler ise bu parcayi sokup oyle test surusu yapin. Sesin kesildigini goreceksiniz. Baski yapin ve bu parca garantiden degissin. eger degismezler ise bir kac servise daha gidin . Eger yine basarisiz olursaniz cözum icin size yardimci olucam. Sorunu size soyleyeyim. Araciniz yumusak kaplamaya sahip buyuk ihtimal. Nedeni ise bu yumusak madde kumas gibi ve siperligin icinde percinlenen yerde bu kumaş doku bitiyor. Bu doku mavi bir yapistirici ile tutturulmus. Ses tam oradan çıt çıt diye gelir. Siperligin bazi yerlerinden tutarsani ses kesilir.
    aykut kardeş tanminlerin tam isabet araç 2013 icon fulence bugün yine slikon sprey sıktım çokta keseceğine ihtimal vermiyorum ama napcam bilmiyorum velevki servise baskı yap değişsinler demişsin değişseler taktıkları bundan farklımı olacak anlamadım bu zaten çıkıp takılan portatif bi parça ve o bezin perçiplerin bitiminden olduğunu yazmışın değişilse bile bişey ifade etmez diye düşünüyorum çıt çıt ses beni uyuz ediyo serviste söktürsem altına bu bez yalıtımını iyice yapsalar olurmu

  5. #5
    Aykut_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.340
    Teşekkür / Beğen
    yeni parcada sansin daha cok artar o yuzden diyorum. Bu sorunu buluncaya kadar tirnaklarin hepsini sokup yapistirmistim düşün yanisilikon sprey hicbirsekilde fayda etmez. fayda etseydi benim vicik vicik siperligimde ses kesilirdi ben siperligi parcaladim sorunu buldum. Ses kesildi bu seferde tirnaklari kirdigim icin tutmadi . Bende sinirlendim attim. Çıkma parca buldum. Fakat bu busines modellerindeki gibi yumusak kaplama olmayan model tahta gibi sert ama goruntude hicbir farklilik yok. Onu taktim ses mes kalmadi. Çünku o yumuşak malzemenin yapiskani otmuyordu. Bunu bulmam 1 sene surdu. Sayisiz sinir krizi gecirdim bu lanet ses yuzunden. sol havalandirma izgarasinin hicbir sucu yok iken sesin geldigini burdan dusunerek gafantiden degistirttim dusun yani sana tavsiyem once garantiden siparis ettir. olmaz ise cikma parca bulursan cok daha iyi olur.yada sirket araci filan varsa degistir gitsin. Birsey olmaz.
    AG

  6. #6
    Aykut_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.340
    Teşekkür / Beğen
    Bu arada o percinlenen yeri servis yapmaz. açmazlar. Hic teklif bile etme
    AG

  7. #7
    Aykut_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.340
    Teşekkür / Beğen
    AG

  8. #8
    onurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Teşekkür / Beğen
    tşk....kardeş p.tesi bi baktıralım bakalım

  9. #9
    onurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Aykut_25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada o percinlenen yeri servis yapmaz. açmazlar. Hic teklif bile etme
    kardeş bugün servise götürdüm cumaya randevu verdiler cuma gidecem şimdi yanlarında duracam iyice bakacam onlara ses tam şurdan geliyo diye bilmem için bu şapkanın içindenmi tırnaklardanmı yoksa şapkayla torpidonun birleşme birbirine oturma yerlerindenmi geliyo tam söyleyebilirmisin konu hakkında o bölgeyi parçalamalarına istinaden soruyorum sana mutlaka tam noktayı tesbit etmişsindir acil cevap bekliyorum sana zahmet k.i.b

  10. #10
    onurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Teşekkür / Beğen
     
    birde hocam bu bisiness modellerin sperliğinden alsam fiyatı nekadardır bilgin varmı

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •