Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Duman normalmı ?

  1. #1
    disloyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2013
    Yaş
    25
    Mesajlar
    303
    Teşekkür / Beğen

    Duman normalmı ?

     

    dıkkatımı cektı 2 gundur yenı fark ettım katkı atıcam depoya bakalım enjoktorler bı temızlensın ..
    Renault Fluence Privilage 2011 1.5 Dci 105 Hp ..Tadından yenmiyor Privilage'Can

  2. #2

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    462
    Teşekkür / Beğen
    sabahları soğukken yapıyorsa bir kaç defa bizim fluence da da gördüm bu dumanı sabah olması da şart değil soğukken yapıyorsa bence bi sıkıntı yok

  3. #3
    Cem Catalbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    148
    Teşekkür / Beğen
    Soğukken yapıyorsa egzoz ısınmadığı için oluyordur yani sıkıntı yok.

  4. #4
    disloyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2013
    Yaş
    25
    Mesajlar
    303
    Teşekkür / Beğen
    sabah ılk calıstırmada 2 3 dk suruyo sonra yok bır daha takıpteym suan dumanı kokladım yag da kokmuyo cunkı
    Renault Fluence Privilage 2011 1.5 Dci 105 Hp ..Tadından yenmiyor Privilage'Can

  5. #5

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    462
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı disloyal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sabah ılk calıstırmada 2 3 dk suruyo sonra yok bır daha takıpteym suan dumanı kokladım yag da kokmuyo cunkı
    soğukken yapar onu her araba bizim eski clio da yapıyodu fluence da yapıyo yani bi sıkıntı yok kafaya takma siyah duman olsa düşünürdümde siyah değil

  6. #6
    Cem Catalbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    148
    Teşekkür / Beğen
    Takma kafana ilk çalıştırmada soğukta yapmayan araç yok aracın normal

  7. #7
    Cem Catalbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    148
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Baki Cali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soğukken yapar onu her araba bizim eski clio da yapıyodu fluence da yapıyo yani bi sıkıntı yok kafaya takma siyah duman olsa düşünürdümde siyah değil
    benden önce yazmışsın abi benden çok yaşayacan inş

  8. Teşekkür Baki Cali Mesaja Teşekkür Etti.
  9. #8
    disloyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2013
    Yaş
    25
    Mesajlar
    303
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Cem Catalbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benden önce yazmışsın abi benden çok yaşayacan inş
    öyle olmus valla .) snye farkı var heralde aranızda allah hepımıze saglıklı uzun bır omur versın
    Renault Fluence Privilage 2011 1.5 Dci 105 Hp ..Tadından yenmiyor Privilage'Can

  10. Teşekkür Baki Cali Mesaja Teşekkür Etti.
  11. #9

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    462
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Cem Catalbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benden önce yazmışsın abi benden çok yaşayacan inş
    ALLAH bilir hayırlısıyla inşallah hepimiz yaşarız uzun uzun

  12. Teşekkür Cem Catalbas Mesaja Teşekkür Etti.
  13. #10

    Baki Cali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    462
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı disloyal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle olmus valla .) snye farkı var heralde aranızda allah hepımıze saglıklı uzun bır omur versın

    sen de benden önce yazmışsın ferdi

    AMİNN

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •